کد خبر : 33813
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 بهمن 1397- 50: 10

همت اصحاب رسانه در انعکاس اخبار دهه فجر ستودنی است

همت اصحاب رسانه در انعکاس اخبار دهه فجر ستودنی است

همت والای اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاعات دولت و اطلاع رسانیِ خدمات جمهوری به جامعه در ایام‌الله دهه فجر قابل ستایش است که در این راستا در شهرستان صومعه‌سرا همه خبرنگاران از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند.

به گزارش گیلانستان زندگی انسان امروز بیش از هر زمان دیگری درگیر فضا و رسانه‌های مجازی شده است و تمام اتفاقات روز روستا، شهر، کشور و … توسط رسانه‌ها به مردم مخابره می‌شود.

در این راستا جامعه امروز بیش از هر زمان دیگر مرهون تلاش‌های بی‌وقفه و بدون انتظار اصحاب رسانه‌است، اصحاب رسانه‌ای که در سرما و گرما، باران و برف برای درج اخبار روز از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

آناني که بدون هیچ چشمداشتی، آگاهيبخشي به جامعه را رسالت خويش قرار داده و با تراوش رنج، غم و شادي مردم از قلم متعهد خود، اهمیت” ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ” را عينيت مي‌بخشند.

و اما ایام الله دهه فجر همزمان با چهلمین سال گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران همراه با افتتاحیه‌های پروژه‌های مختلف در کشور و به تبع در شهرستان صومعه‌سرا با حضور مسئولان و اصحاب همیشه در صحنه رسانه به اتمام رسید.

خبرنگاران در ایام‌الله دهه‌فجر با تلاش شبانه روزی و همت خستگی ناپذیر خویش بر آن شدند تا برنامه‌ها، عملکردها، دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی و دولت تدبیر و امید در شهرستان صومعه‌سرا را به اطلاع مردم برسانند و به نیکی، حق مطلب را ادا کنند.

همت والای اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاعات دولت و اطلاع‌رسانیِ خدمات جمهوری اسلامی به جامعه در ایام‌ الله‌ دهه فجر قابل ستایش است که در این راستا در شهرستان صومعه‌سرا همه خبرنگاران اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های سراسری، سایت‌ها و پایگاه‌های خبری و مطبوعات محلی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند.

اما به راستی سهم خبرنگاران از ایام‌الله دهه فجر و تلاش‌هایی که در این مدت انجام دادند چیست؟ آیا اصحاب رسانه آنقدر برای مسئولان ارزش ندارند که حتی یک بیانیه تقدیر و تشکر از تلاششان در این مدت توسط مسئولان منتشر شود؟

به جرأت می‌توان گفت که همه مسئولان شهرستان صومعه‌سرا به خوبی اذعان دارند اصحاب رسانه این شهرستان جزء برترین خبرنگاران استان و حتی کشور هستند که بدون کوچکترین چشم‌داشتی سالیان طولانیست که اقدام به درج خبرهای شهرستان می‌کنند.

به راستی تاکنون مسئولان پیش خود اندیشیده‌اند که کشور بدون خبرنگار چه می‌شود؟ چه کسی می‌خواهد خبرهای آنها را به عموم مردم برساند؟ حال این خبرنگاری که بدون کوچکترین چشم‌داشتی اقدام به درج اخبار مسئولان دولت می‌کند، چه خوب بود مسئولان لااقل در بیانیه‌ای حتی کوتاه یا در یک پیامک از تلاش‌های آنها قدردانی می‌کردند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار