کد خبر : 18462
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1396- 23: 14

همه باید به استاندار جدید گیلان برای حل مشکلات استان کمک کنیم

همه باید به استاندار جدید گیلان برای حل مشکلات استان کمک کنیم

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از کارخانجات در استان گیلان تعطیل و نیمه تعطیل هستند گفت: همگان باید به استاندار جدید گیلان برای حل مشکلات استان کمک کنند

به گزارش گیلانستان، حسن‌ خسته بند در جمع خبرنگاران با اشاره به تجربه مصطفی سالاری در زمینه نفت و گاز  اظهار داشت: راه اندازی و تکمیل بخش‌های بهره برداری از نفت و گاز منطقه چابکسر می‌تواند به اشتغال استان گیلان کمک کند.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس  با اشاره به اینکه تکمیل راه آهن قزوین- رشت- انزلی و تکمیل . اتصال آن به آستارا از وظایف اصلی استاندار جدید گیلان است بیان داشت: رونق هرچه بیشتر منطقه آزاد انزلی باید در برنامه‌های استاندار جدید گیلان باشد‌.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تکمیل سدهای پلرود و شفارود از مطالبات به حق مردم استان گیلان است اعلام کرد: روند احیای تالاب انزلی به کندی پیش می‌رود و این روند باید تسریع شود.

خسته بند با اشاره به قول‌های رئیس جمهور در سفر به گیلان درباره کمک به پرورش ماهی در قفس در استان گیلان عنوان داشت: توسعه پرورش ماهی در قفس ضرورتی اجتناب ناپذیر برای ایجاد اشتغال در استان گیلان است.

وی با اعلام  اینکه بسیاری از کارخانجات در استان گیلان تعطیل و نیمه تعطیل هستند گفت: استاندار قبلی گیلان برای بازگشایی و بیشتر شدن فعالیت‌های کارخانجات گیلان گام برداشته و این فعالیت‌ها باید با سرعت بیشتری در زمان استانداری مصطفی سالاری پیگیری شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم نظارت بر وام‌های پرداختی به کارخانجات درباره استفاده شدن این مبالغ توسط کارفرمایان در جهت ایجاد اشتغال واقعی گفت: پرداخت تسهیلات به کارخانجات استان گیلان باید ادامه یابد.

خسته بند با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکیدات فراوانی بر اقتصاد مقاومتی داشته‌اند خاطرنشان کرد: مدیریت استاندار جدید در گیلان باید به‌گونه‌ای باشد که اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای مردم ملموس باشد.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی افزود: همگان باید به استاندار جدید گیلان برای حل مشکلات استان کمک کنند و استاندار جوان گیلان با همیاری تمام مسئولان استان می‌تواند به مردم خوب گیلان خدمت کند.

وی با اشاره به وجود ۱۳ هزار هکتار زمین در حاشیه تالاب انزلی که می‌تواند برای پرورش ماهی از آن استفاده شود و لزوم کشتی سازی در بندر انزلی با توجه به ظرفیت های تجاری و گردشگری این استان گفت: استان گیلان دارای ظرفیت‌های زیادی است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار