کد خبر : 3631
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اسفند 1394- 56: 22

همه گروه‌های اصولگرا به لیست انتخابات پایبند بودند/ لزوم توجه نمایندگان مجلس آینده به پیام امام خامنه‌ای

همه گروه‌های اصولگرا به لیست انتخابات پایبند بودند/ لزوم توجه نمایندگان مجلس آینده به پیام امام خامنه‌ای

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان درخصوص اظهارات برخی از کاندیداهای اصولگرایان که نامشان در لیست قرار نگرفته بود، گفت: سخنان آن افراد به دلیل فضای حاکم بر انتخابات بود؛ هرچند انتظار چنین صحبت هایی را از آن بزرگواران نداشتیم.

سردار نظرعلی علیزاده در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان” با اشاره به حضور باشکوه مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم شریف و همیشه در صحنه ایران همانند تمامی مردم عزیز ایران اسلامی بار دیگر حماسه ای به یادماندنی رقم زدند و دشمنان نظام و انقلاب را مایوس نمودند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با تاکید بر اینکه پیروز اصلی انتخابات مقام معظم رهبری و مردم هستند، خاطرنشان کرد: درگیر کردن اذعان مردم به اینکه کدام جناح و حزب سیاسی پیروز انتخابات شده است، یکی از اهداف دشمن برای نهادینه کردن پروژه نفوذ در ایران است.

وی نفوذ سیاسی و فرهنگی را خطرناک کردن حیله و نیرنگ آمریکا و غرب برای کشور دانست و تصریح کرد: هرکس دلش برای نظام و مردم می سوزد و دغدغه خدمت به جمهوری اسلامی را دارد باید از به وجود آوردن فضای ملتهب حزبی و سیاسی بپرهیزد.

سردار علیزاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا چندین لیست از اصولگرایان برای انتخابات مجلس اعلام شده بود، ابراز نمود: برخی از دوستان عزیزمان در ائتلاف، دیدگاه ها و نظرات شخصی و حزبی خود را نسبت به لیست تهیه شده بیان کردند، در حالی که خود آنان اذعان نموده بودند که لیست شورای ائتلاف اصولگرایان پایبند خواهند بود.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان درخصوص اظهارات برخی از کاندیداهای اصولگرایان که نامشان در لیست قرار نگرفته بود، تصریح کرد: ضمن اینکه به همه کاندیداهای مجلس احترام کامل می گذاریم، اما سخنان آن افراد به دلیل فضای حاکم بر انتخابات بود؛ هرچند انتظار چنین صحبت هایی را از آن بزرگواران نداشتیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه مطالبات جریان ارزشی و اصولگرا از نمایندگان مجلس دهم، همان مطالباتی است که امام خامنه ای در پیام اخیرشان فرمودند، اظهار کرد: ساسیت، هوشیاری و عزم راسخ مسئولان در شرایط حساس کنونی، نپذیرفتن پیشرفت صوری منهای استقلال کشور و عزّت ملی، حفظ عزّت و هویت ملی تنها با پیشرفت همه‌جانبه و درونزا، توجه به پیشرفت کشور به‌عنوان هدف اساسی و همچنین پرهیز از هم ‌معنی دانستن پیشرفت با حل شدن در حاضمه‌ی استکبار از جمله مواردی بود که رهبر معظم انقلاب به عنوان وظایف نمایندگان مجلس دهم ذکر نمودند.
/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار