کد خبر : 16692
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴

همکاری های دو جانبه منطقه دو شهرداری رشت و سپاه رشت در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی

همکاری های دو جانبه منطقه دو شهرداری رشت و سپاه رشت در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی

مرتضی عاطفی در دیدار با سرهنگ حسین مصطفی پور، فرمانده جدید سپاه ناحیه مرکزی رشت در خصوص برگزاری برنامه های مشترک فرهنگی به گفتگو پرداخت.

به گزارش گیلانستان، به نقل از روابط عمومی منطقه دو شهرداری رشت؛ مرتضی عاطفی در دیدار با سرهنگ حسین مصطفی پور، فرمانده جدید سپاه ناحیه مرکزی رشت در خصوص برگزاری برنامه های مشترک فرهنگی به گفتگو پرداخت.

در این دیدار مرتضی عاطفی ضمن تقدیر از زحمات و همکاری های سرهنگ دوهندو فرمانده سابق سپاه مرکزی رشت در طول تصدی این سِمت، و تبریک و آرزوی توفیق برای سرهنگ مصطفی پور، در خصوص برنامه ریزی و اجرای اقدامات مشترک فرهنگی و اجتماعی با سپاه رشت اعلام آمادگی کرد و گفت: شهرداری منطقه دو به لحاظ قرار گرفتن در بافت مرکزی شهر، به ویژه پیاده راه، برگزاری مستمر برنامه های فرهنگی و مناسبتی با مشارکت انجمن های مردم نهاد، نهادهای انقلابی و مراکز مختلف فرهنگی را به عنوان یکی از اولویت های این منطقه قرار داده است.

وی، به منویات مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگ که فرمودند “فرهنگ از اقتصاد هم مهمتر است ، چرا؟ چون فرهنگ به معنای هوایی است که ما تنفس می کنیم” اشاره کرد و گفت: اهمیت توجه به برنامه های فرهنگی از زبان رهبر فرزانه نشان از جایگاه مهم و مغفول ماندن آن در کشور را دارد.

مدیر منطقه دو شهرداری رشت، تداوم در اجرای متنوع برنامه های فرهنگی بالاخص آن هایی که با فرهنگ بومی مردم این سرزمین همراه باشد را، سبب ایجاد و بالارفتن سطح انتظار مردم فرهیخته و فرهنگ دوست این شهر اعلام کرد و افزود: اجرای چنین اقداماتی که جای خالی آن ها به شدت احساس می¬شود می تواند راه گشای حضور و مشارکت مردم در تمامی صحنه ها باشد.

سرهنگ مصطفی پور نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مرتضی عاطفی به عنوان یکی از چهره های فرهنگ دوست استان، اظهار داشت: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی توسط شهرداری منطقه دو نشان از عنایت ویژه به موضوع فرهنگ و نقش بی بدیل و تاثیر گذار آن در جامعه بوده و انتظار می رود دستگاه هایی که خود متولی امر فرهنگ در این شهر هستند به تفکر، تکاپو و تدقیق در وظایف ذاتی شان بپردازند.
وی نیز به رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب فرمودند “اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم، رییس فضای مجازی کشور می شدم” که این نشان از توجه ویژه ایشان به جایگاه و ابزارهای متفاوت در زمینه فرهنگ سازی و هدایت صحیح موضوعات مرتبط با جوانان و فرهنگ غنی این مردم دارد.

فرمانده سپاه مرکزی رشت همکاری های مشترک متولیان فرهنگ این شهر به ویژه نهاد گسترده ای مانند شهرداری را بسیار موثر اعلام کرد و گفت: سپاه رشت این آمادگی را دارد که در اجرای رویدادهای فرهنگی با شهرداری رشت مشارکت نماید.

در پایان این دیدار، با اهدای لوح توسط سرهنگ مصطفی پور، از فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی مدیر منطقه دو شهرداری رشت تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار