کد خبر : 42979
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398- 11: 14

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

هم “پمپئو” عصبانی شد، هم نماینده لیست امید رشت!/ همصدایی مجدد جعفرزاده با آمریکایی‌ها!

هم “پمپئو” عصبانی شد، هم نماینده لیست امید رشت!/ همصدایی مجدد جعفرزاده با آمریکایی‌ها!

نماینده لیست امید رشت در مجلس شورای اسلامی همانند وزیر امورخارجه آمریکا بر تصویب لوایح مرتبط با FATF تاکید دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، وزیر امور خارجه آمریکا از عدم تصویب لوایح FATF توسط ایران به‌شدت انتقاد کرد و مدعی شد که اقدامات ایران تهدیدی برای امنیت جهانی به شمار می‌آید! این درحالی است که غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده اصلاح‌طلب مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز پیشتر در گفت‌وگو با اعتماد آنلاین با انتقاد از طولانی شدن روند تصویب لوایح مربوط به گروه ویژه اقدام مالی در مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: “به ‌هیچ‌ عنوان قبول ندارم که مجمع در کار قانون‌گذاری دخالت کند. در قانون اساسی وظیفه قانون‌گذاری برای مجمع تشخیص در نظر گرفته نشده و به‌جز قانون اساسی چیز دیگری را هم قبول ندارم.”

نماینده لیست امید رشت افزود: “اگر لوایح مرتبط با FATF را تصویب نکنیم تحریمی به تمام تحریم‌ها اضافه و پیچ تحریم را با عدم تصویب FATF سفت و محکم می‌کنیم که تصمیم عاقلانه و درستی نیست.”

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: “با توجه به شرایط کشور ضرورت دارد که لوایح مرتبط با FATF به تصویب برسد. یک موقع در شرایط عادی در مورد یک مسئله تصمیم می‌گیریم و یک موقع در شرایط جنگی تصمیم می‌گیریم. در جنگ تحمیلی بر روی سیم‌خاردار دراز می‌کشیدند اما در حال حاضر هیچ آدم عاقلی چنین کاری نمی‌کند.”

لازم به یادآوری است که وزیر خارجه آمریکا روز شنبه در پیامی در توئیتر نوشت: «اگر ایران در مبارزه با تأمین مالی تروریسم و پایبندی به استانداردهای ضدپولشویی جدی است، کنوانسیون پالرمو و کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم را به‌صورت فوری تصویب کند.» وی در ادامه مدعی شد که اقدامات مخرب ایران تهدیدی برای امنیت جهانی به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روشن چهارشنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰:۵۱

بازم نزدیک انتخابات شده و مواضع زیگزاگی! یکی اینو از برق بکشه!

رفتن به نوار ابزار