کد خبر : 9635
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1395- 36: 11

هندسه قدرت دنیا به نفع اسلام متحول شد

هندسه قدرت دنیا به نفع اسلام متحول شد

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان گفت: امروز هندسه قدرت دنیا به نفع اسلام متحول و جهان اسلام به عنوان قطب قدرت دنیا معرفی شد.

به گزارش گیلانستان ، سردار محمدعلی حق‌بین پیش از ظهر امروز در مراسم بیست‌وچهارمین سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد کشور در این شهرستان با بیان اینکه دشمنان امروز مساجد را هدف قرار دادند، اظهار کرد: در دنیا هندسه قدرت متحول و جهان اسلام به عنوان قطب قدرت دنیا معرفی شد.

وی با بیان اینکه امروز هر کس که جهان اسلام در دستش باشد قدرت نخست جهان است، افزود: آمریکا کار خطرناکی با ما را آغاز کرده و باید بدانند آستانه تحمل ما چقدر است و خط دشمنان را در غرب آسیا شکستیم.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دشمن قدرت ما را درک کرده است، گفت: دشمن می‌توانست حداقل پس از دفاع مقدس نیز حمله کند اما این کار را نکرد زیرا متوجه شد در کجا هستیم و چه جایگاهی داریم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از قدرت ما می‌ترسند، ادامه داد: ما باید با اتحاد در مقابل آنها بایستیم، دشمنان با پول در سوریه می‌خواهند پیروز شوند اما مجبور شدند با هزینه‌های بیشتر برگردند و این بار با داعش برگشتند، این کار را کردند زیرا دیگر ابزار و نقشه‌های آنها ناکارآمد شده است.

حق‌بین دفاع از حریم را دفاع از ولایت دانست و بیان کرد: حریم دین جایی است که هر جا فریاد مسلمانی را می‌شنویم به یاری آنها بشتابیم و امروز دشمن با طراحی‌ مسیرها می‌خواست جنگ شیعه و سنی را راه بیندازد اما علما و رهبری این را مدیریت کردند و رهبری فرمودند این جنگ بین شیعه و سنی نیست بلکه جنگ بین کفار و اسلام است.

وی به تلاش نیروهای مقاومت و مدافعان حرم در آزادسازی حلب سوریه اشاره کرد و یادآور شد: آزادسازی حلب از دست داعش جنایتکار کار خدا بود و خدا می‌خواهد انقلاب و دین باقی بماند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار