کد خبر : 52841
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 خرداد 1399- 47: 20

مشهور شدن به چه قیمت؟

هنرمند معروف گیلانی در بستر بیماری سرطان؛ رئیس مجمع نمایندگان به دنبال عکس یادگاری!

هنرمند معروف گیلانی در بستر بیماری سرطان؛ رئیس مجمع نمایندگان به دنبال عکس یادگاری!

با دیدن این تصویر یاد عباس جدیدی کشتی گیر و عضو سابق شورای شهر تهران در ذهن ها زنده می شود که چنین عکس مشابهی با چهره بی جان مرحوم منصور پورحیدری انداخته بود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، رضا نظری هنرمند معروف و محبوب گیلانی چندی است که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم کرده و در بستر بیمارستان است.

در این بین احمد دنیامالی نماینده مردم انزلی و رئیس مجمع نمایندگان گیلان طی حرکتی عجیب اقدام به گرفتن عکس یادگاری با این هنرمند مشهور در چنین وضعیتی نموده است.

با دیدن تصویر فوق یاد عباس جدیدی کشتی گیر و عضو سابق شورای شهر تهران در ذهن ها زنده می شود که چنین عکس مشابهی با چهره بی جان مرحوم منصور پورحیدری انداخته و مورد انتقاد بسیاری از فعالان رسانه ای و اجتماعی قرار گرفته بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حامد پنجشنبه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶

راحت تهمت نزنید

حسن جمعه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

سلام هی می خوام چیزی بگم نمیشه نوچه های نماینده سابق فکر می کنند برنده انتخابات شده اند .صحبت از خط قرمزها می کنند.خانم نویسنده پاچه خار نماینده قبلی کجا بودی آن موقع نماینده تون زیرآب همین رضا نظری رو زد و با همکاری یکی از روسای اداره مرتبط که الان سکوت کرده نمی زاشت آقای رضا نظری توی شهر خودش انزلی برنامه اجرا کند .تنها جرم رضا نظری این بود حمایت از رقیب انتخاباتی نماینده شما بود.جمع کن آن خط قرمز ها رو اصلا برای ما حرف هایتان وخط های رنگیتون معنی ندارد . لطف کن این پست را بردار این توهین است به مردم انزلی نماینده تون حتی توی ۱۶ سال عرضه نداشت همچین کارایی کند .حتی توی دوران کرونا شاهد بودم در انزلی هیچ کمکی به مردم انزلی نکرد . اینکه مسخصه جناب نویسنده تمام هسته ونیتش از نماینده قبلی دارد . پس جمع کن این پست های مسخره ات را مردم گول این چرت وپرت ها نمی خورند .

رفتن به نوار ابزار