کد خبر : 69558
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱

کوچکی‌نژاد در تذکر آیین‌نامه‌ای:

هیئت‌رئیسه مجلس پای دلال‌ها را از جلسات رأی اعتماد قطع کرد

هیئت‌رئیسه مجلس پای دلال‌ها را از جلسات رأی اعتماد قطع کرد

نماینده مردم رشت در مجلس از اقدام هیئت‌رئیسه مجلس مبنی بر حضور وزرای پیشنهادی در ۲۷۰ جلسه کمیسیون‌های تخصصی تشکر کرد و گفت: هیئت‌رئیسه مجلس پای دلال‌ها را از جلسات رأی اعتماد قطع کرد.

به گزارش گیلانستان، در پایان جلسه علنی نوبت عصر روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس، در تذکری نسبت به ساز و کار حضور وزرا در جریان بررسی رأی اعتماد، تشکر کرد و گفت: این ساز و کار جدید موجب شد وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌ها حضور یافته و نظرات خود را بیان کنند، در دولت‌های گذشته هر وزیری که به مجلس یا کمیسیون می‌آمد ۱۰، ۱۵ دلال وی را همراهی می‌کردند، تا جایی که صندلی برای نشستن نمایندگان وجود نداشت، با تدبیری که مجلس یازدهم انجام داد، این مشکل حل شد.
وی همچنین نسبت به عدم قرائت گزارش کمیسیون‌های برنامه و بودجه در مورد وزرای پیشنهای انتقاد کرد.
در ادامه، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: کمیسیون برنامه و بودجه با اغلب وزرای پیشنهادی مرتبط است، لذا این کار شدنی نبود که در مورد همه وزرا نظر کمیسیون برنامه و بودجه قرائت شود.
وی ادامه داد: در طول سال، کمیسیون برنامه و بودجه با همه مسئولان در ارتباط است، اجازه دهید در رأی اعتماد، کمیسیون‌های تخصصی اظهارنظر کنند.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار