کد خبر : 16359
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1396- 25: 16

هیئت رئیسه مجلس در طرح سوال از رئیس جمهور تعلل می‌کند

هیئت رئیسه مجلس در طرح سوال از رئیس جمهور تعلل می‌کند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیئت رئیسه مجلس در طرح سوال از رئیس جمهور تعلل می‌کند گفت: با وجود اینکه ۱۳۰ نفر از نمایندگان مجلس طرح سئوال از رئیس جمهور را امضا کردند اما هیئت رئیسه مجلس در این‌باره تعلل می‌کند.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌و‌گویی با اشاره به آخرین وضعیت موسسه اعتباری کاسپین اظهار داشت: در جلسه‌ای که در این زمینه با رئیس جمهور برگزار شد تاکید کردیم که هرچه سریعتر تکلیف سرمایه مردم در موسسه کاسپین و بانک سرمایه را مشخص کند.

وی با بیان اینکه دولت در پرداخت سرمایه مردم تعلل کرده است و از طرفی هیئت رئیسه مجلس نیز در طرح سئوال از رئیس جمهور تخلف می‌کند گفت: با وجود اینکه ۱۳۰ نفر از نمایندگان مجلس طرح سئوال از رئیس جمهور را امضا کردند اما هیئت رئیسه مجلس در این‌باره تعلل می‌کند.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه بسیاری از موسسات مالی و اعتباری دچار مشکلات اساسی هستند و مجلس در حل این مشکلات بسیار کند عمل می‌کند افزود: به مردم ظلم شده و کاری از دست آن‌ها بر نمی‌آید و تنها اعتراضات خود را از طریق تجمع اعلام می‌کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم توانایی رئیس کل بانک مرکزی در مدیریت و اداره امور مربوطه اذعان داشت: دولت باید در این‌باره سیاست درستی اعمال کند و ولی‌الله سیف برای حل مشکلات فعلی می‌بایست عزل شود و یا استعفا دهد.

وی با بیان اینکه در کف جامعه برخلاف آن چه درباره پرداخت بخشی از سرمایه مردم دیده می‌شود افزود: سرمایه‌گذران موسسات اعتباری، مردم مستضعف، بازنشسته و یا افرادی هستند که ملک و یا اموال خود را فروخته و در موسسه مالی سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا از این طریق زندگی خود را تامین کنند و بسیار متضرر شده‌اند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه رئیس کل بانک مرکزی بر اشتباه خود پافشاری می‌کند اظهار داشت: مجلس باید به دولت راه‌کارهای مناسبی نشان دهد نه اینکه دولت آزاد باشد و هرکار و رفتاری که می‌خواهد با مردم انجام دهد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار