کد خبر : 52417
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶

عنایت حسن‌پور مطرح کرد؛

هیات دو و میدانی گیلان همچنان در لیست سیاه اداره کل ورزش و جوانان/ از پاسخ به نامه های رسمی ما امتناع می‌کنند!

هیات دو و میدانی گیلان همچنان در لیست سیاه اداره کل ورزش و جوانان/ از پاسخ به نامه های رسمی ما امتناع می‌کنند!

رئیس هیئت دو و میدانی گیلان گفت: در رابطه با تعیین حسابدار و تغییر حساب هیات و بازگشایی آن بارها با اداره کل مکاتبه صورت گرفته است و تاکنون هیچ گونه همکاری با هیات صورت نگرفته و حساب های هیات همچنان بسته می باشد.

به گزارش گیلانستان، با وجود گذشت حدود یکسال از انتخابات هیات دو و میدانی گیلان، گویا اداره کل ورزش و جوانان همچنان قصد ندارد همکاری چندانی در رابطه با پیشبرد اهداف این هیات انجام دهد.

عنایت حسن پور رییس هیات دو و میدانی گیلان با انتقاد از رویه نه چندان مطلوب اداره کل ورزش و جوانان در رابطه با این هیات گفت: متاسفانه با وجود تلاش های بنده و مجموعه هیات دو و میدانی در رابطه با کاهش تنش ها و پیشبرد ورزش مادر دو و میدانی همچنان اداره کل ورزش بدون دلیل قانع کننده از پاسخ به نامه های رسمی ما امتناع می کند.

وی افزود: در رابطه با تعیین حسابدار و تغییر حساب هیات و بازگشایی آن بارها با اداره کل مکاتبه صورت گرفته است و تاکنون هیچ گونه همکاری با هیات صورت نگرفته و حساب های هیات همچنان بسته می باشد.

عنایت حسن پور با اشاره به تلاش های چند ماهه مجموعه هیات تصریح کرد: هیات دو و میدانی گیلان خود را در مقابل ورزشکاران فعال این رشته در استان متعهد می داند و به همین دلیل همواره سعی کرده است ضمن همکاری با اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون زمینه پیشرفت این رشته را در استان فراهم نماید لذا عدم پاسخگویی اداره کل ورزش و جوانان نسبت به این هیات جای بسی تامل دارد.

رئیس هیات دو و میدانی گیلان با ابراز امیدواری نسبت به حل این مشکلات افزود: هدف ما کشف استعدادها و حضور قدرتمند این رشته در کشور است و امیدواریم همکاری اداره کل ورزش و جوانان موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه در هیات دو و میدانی گیلان گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار