کد خبر : 51357
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اردیبهشت 1399- 43: 18

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

هیج مراسمی با عنوان روز جهانی قدس در گیلان برگزار نمی شود

هیج مراسمی با عنوان روز جهانی قدس در گیلان برگزار نمی شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: هیچ مراسمی تحت عنوان روز جهانی قدس در هیچ کجای استان گیلان برگزار نخواهد شد.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام مجتبی اشجری عصر یکشنبه در گفتگویی با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس به عنوان یک مناسبت مهم در تاریخ انقلاب اسلامی، اظهار کرد: گسترده روز جهانی قدس طی ۴۱ ساله گذشته به بسیاری از نقاط جهان کشیده شده است.

وی با بیان اینکه انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نشان دهنده نبوغ سیاسی امام راحل بود، افزود: تعبیر زیبای شهید مطهری از مسئله فلسطین و مقایسه آن با حماسه حسینی نشان دهنده اهمیت دفاع از مظلوم است.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به اینکه نگاه مردم فلسطین به جهان اسلام است، گفت: نامگذاری این روز و حضور گسترده مردم آزادی خواه در بیش از ۸۰ کشور جهان سبب دلگرمی مردم فلسطین است.

وی در ادامه به شیوع ویروس کرونا و وجود محدودیت برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس آخرین ابلاغیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور هیچ مراسمی در زمینه روز جهانی قدس کشور و استان گیلان برگزار نمی‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تأکید کرد: امروز به واسطه همدلی ایجاد شده در جهان اسلام و هوشیاری و برائت مسلمانان از ستمگران در روز جهانی امنیت رژیم صهیونیستی به خطر افتاده و تزلزل بیشتری در پایه‌های این رژیم مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار