کد خبر : 27787
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۴۹

هیچ‌گاه در تیم سپیدرود اعمال‌ نفوذ نکردم/ خبرنگاران یاری‌گر نمایندگان باشند/ تاکنون ۱۰ برابر خودم تلاش کرده‌ام

هیچ‌گاه در تیم سپیدرود اعمال‌ نفوذ نکردم/ خبرنگاران یاری‌گر نمایندگان باشند/ تاکنون ۱۰ برابر خودم تلاش کرده‌ام

در نشست خبری مجمع نمایندگان گیلان به توجه اصحاب رسانه به دغدغه‌ها و ظرفیت‌های توسعه‌ای گیلان تأکید شد و نمایندگان از خبرنگاران خواستند تا در حل مشکلات بزرگ یاری گر آنان باشند.

به گزارش گیلانستان، نشست خبری مجمع نمایندگان گیلان با حضور جمعی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی و حدود یک‌صد نفر از خبرنگاران اصحاب رسانه شامگاه شنبه در سالن اجتماعات دیوان محاسبات گیلان در رشت برگزار شد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به پیر بودن استان گیلان اظهار کرد: پیگیری مرکز توان‌بخشی گیلان از ضروریات است و باید موردتوجه قرار گیرد.

جبار کوچکی نژاد با تأکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های منابع انسانی افزود: برخی از مدیرانی که اکنون در دولت مسئولیت دارند در دولت قبل نیز فرماندار و مدیرکل بوده‌اند و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت تیم سپیدرود رشت گفت: هیچ‌گاه در تیم سپیدرود اعمال‌نفوذ نکرده‌ام و معتقدم کسی که می‌تواند به تیم کمک کند باید در کنار تیم باشد.

کوچکی نژاد با تأکید بر اینکه نباید مسئولان دولتی در دیوار شیشه‌ای بنشینند و نظاره‌گر باشند تصریح کرد: با همکاری حسنی، نماینده رشت نامه‌ای برای سؤال از وزیر ورزش درباره سپیدرود تهیه‌کرده‌ایم و باید استاندار، مدیرکل و وزیر در این رابطه پاسخگو باشند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به کمک‌های ایران به کشورهای منطقه ازجمله عراق و فلسطین خاطرنشان کرد: ایران طریق عراق و سایر کشورهای منطقه نفت صادر می‌کند و اگر هزینه‌ای در این رابطه می‌شود برای حفظ نظام و دفاع از مرزها است.

*چای باید به‌عنوان یک محصول ارگانیک مورداستفاده قرار گیرد

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به اعمال محدودیت‌ها برای مشاوران رسانه‌ای خبرنگاران اظهار کرد: چندی پیش یک مشاوره رسانه‌ای برای خود انتخاب کردیم که توسط دولت‌مردان بایکد خبری شد و خوب است رسانه‌ها به این موضوع هم بپردازند که دلیل این کار چیست.

ذبیح‌الله نیکفر با اشاره به برخی عملکرد و اعمال فشارها در حوزه چای افزود: برخی‌ها در مقابل نظارت‌ها ما را متهم به تقابل انگاری در مقابل دولت محکوم می‌کنند درحالی‌که نمایندگان وظیفه ذاتی نظارت خود را انجام می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه چای باید به‌عنوان یک محصول ارگانیک مورداستفاده قرار گیرد گفت: چای توسط عده‌ای سودجو مورد سو استفاده قرارگرفته است که باید هر چه سریع‌تر با همکاری و تعامل دولت رفع سو شود.

*خبرنگاران یاری گر نمایندگان باشند

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به انعکاس دردمندانه و حقیقت انگارانه اخبار اظهار کرد: هر وقت که بتوانیم در خدمت خبرنگاران خواهیم بود و هیچ دیواری بین مناطق جغرافیایی ما وجود ندارد.

اسدالله عباسی با اشاره به اتحاد و وجود مشترکات در بین نمایندگان گیلان افزود: ممکن است در برخی مواقع تک‌صدایی از ما شنیده شود اما در اشتراکات ملی و جغرافیایی همه نمایندگان یک‌صدا هستیم.

وی با اشاره به سایت نفتی خزر تصریح کرد: تجربه استخراج نفت در عمق‌های مشخص در کشور وجود دارد اما برای احداث سایت پشتیبانی خزر با توجه به شرایط اقتصادی دولت و برجام احداث این سایت منتفی شد و پتروشیمی در آن منطقه در دستور مار قرار گرفت.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم قلم‌زنی اصحاب رسانه بر اساس واقعیت‌ها تأکید کرد و گفت: همه دنبال حل مشکلات مردم هستیم اما خبرنگاران باید در حل مشکلات بزرگ یاری گر نمایندگان باشند.

*نباید مواضع رسانه‌های ضدانقلاب توسط رسانه‌های داخلی دنبال شود

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست خبری با تأکید بر لزوم کار مضاعف برای مردم اظهار کرد: سعی کرده‌ام برای مردم کارکنم و تاکنون ۱۰ برابر خودم تلاش کرده‌ام.

سید کاظم دل‌خوش اباتری بر لزوم آگاه بودن اصحاب رسانه‌ها تأکید کرد و افزود: نباید موارد و مواضعی که رسانه‌های ضدانقلاب دنبال می‌کنند توسط رسانه‌های داخلی و محلی دنبال شود.

وی با بیان اینکه کار اول من قانون‌گذاری است و همیشه طرفدار و مدافع مردم بوده‌ام گفت: طبق قانون اساسی نماینده می‌تواند در هر اموری در هر منطقه‌ای دخالت و از حقوق ملت دفاع کند.

*کشاورزی، گردشگری و صنعت  باید موردتوجه رسانه‌ها باشد

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تأکید بر توجه اصحاب رسانه به دغدغه‌ها و ظرفیت‌های توسعه‌ای گیلان اظهار کرد: کشاورزی، گردشگری و صنعت از محورهای توسعه گیلان هستند و باید موردتوجه همگان ازجمله رسانه‌ها باشد.

مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به مقوله گردشگری افزود: گردشگری در گیلان سومین رکن اقتصادی در گیلان به شمار می‌رود اما این سهم در افق ۱۴۰۴ باید با سرعت بیشتری حرکت کند.

وی با اشاره به موضوع صنعت در گیلان گفت: صنایع گیلان در مسیر توسعه قرار دارد اما با توجه به شرایط حاکم در کشور در ایجاد صنایع با مشکلاتی روبرو هستیم.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت بر لزوم همکاری و حمایت رسانه‌ها از نمایندگان مجلس تأکید کرد و افزود: خبرنگاران باید نمایندگان را در مسیر توسعه حرکت دهند.

*نسبت به حقوق موکلان و همشهریان خود ازجمله سپیدرود بی‌توجه نیستم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به شناخت خود از ورزش اظهار کرد: باگذشت ۳۰ سال از فعالیت شخصی ورزشی این اطمینان را رسانه‌ها می‌دهم که از ورزش شناخت دقیق داشته باشم.

محمدصادق حسنی با اشاره به مواضع اخیر خود در خصوص باشگاه استقلال و رد برخی ادعاها مبنی بر بی‌توجهی به سپیدرود افزود: خودم استقلالی هستم اما هیچ‌گاه نسبت به حقوق موکلان و همشهریان خود ازجمله سپیدرود بی‌توجه نیستم.

وی با بیان اینکه تن زاده تیم سپیدرود را سیاسی کرده بود گفت: شفاف میگویم مهد سپیدرود با سپیدرود سیاسی شده بود و رسانه‌ها نباید یک‌طرفه سپیدرود را به دنبال اغراض خود بکشند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره طرح سؤال خود از وزیر ورزش در خصوص بی‌توجهی نسبت به اجحاف در حق تیم سپیدرود خاطرنشان کرد: آقای سلطانی فر باید نسبت به اینکه به تیم استقلال بیش‌ازاندازه توجه می‌کند و نسبت به سپیدرود بی‌توجه است سؤال طرح کرده‌ام و در اولین نشست علنی مطرح می‌شود.

*قانون برای بیماران خاص پس از 38 سال نوشته شد

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست خبرنگاران را باهوش‌ترین و صادق‌ترین قشر توصیف کرد و اظهار کرد: خبرنگاران افراد دلسوز و متعهد هستند که قانون را می‌شناسند و احترام متقابل را بردند و این جای خوشحالی دارد.

منوچهر جمالی با اشاره به پیگیری‌های خود در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از ۳۸ سال برای بیماران خاص قانون نوشتیم و اکنون این بیماران برای حمایت دارای قانون هستند.

وی طی کردن مسیر توسعه را محور عملکرد نمایندگان دانست و گفت: نمایندگان برای خدمت به مردم در تعامل با یکدیگر هستند و یقیناً با همگرایی و هم‌افزایی اثر مار نمایندگان بیشتر می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خصوص شاخص‌های معنی‌دار محورهای توسعه شهرستان خاطرنشان کرد: ضریب برخورداری آسفالت، گاز روستایی و آب در شهرستان به‌صورت قابل‌توجه افزایش‌یافته است.

جمالی با اشاره به آزادراه رشت قزوین و محل دریافت عوارضی تصریح کرد: این عوارضی قبل از خدمت من در شهرستان جانمایی شده اما با تلاش‌های صورت گرفته این محل دریافت عوارضی کاهش‌یافته و به منتهی‌الیه شهرستان منتقل خواهد شد.

 در این نشست، محمدصادق حسنی و جبار کوچکی نژاد نمایندگان مردم رشت، منوچهر جمالی نماینده مردم رودبار، مهرداد بائوج لاهوتی نماینده لنگرود، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش، ذبیح‌الله نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و سید کاظم دل‌خوش اباتری نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و شش تن از نمایندگان عضو مجمع در بین خبرنگاران حضور نیافتند.

انتهای پیام/ فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار