کد خبر : 62734
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1399- 10: 16

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان:

هیچ‌گونه فراز و نشیبی نمی‌تواند جلوی اراده مردم را در دفاع از انقلاب اسلامی ‌بگیرد‌

هیچ‌گونه فراز و نشیبی نمی‌تواند جلوی اراده مردم را در دفاع از انقلاب اسلامی ‌بگیرد‌

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان گفت: هیچ‌گونه فراز و نشیبی نمی‌تواند جلوی اراده مردم را در دفاع از انقلاب اسلامی ‌بگیرد‌.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ پاسدار امین یادگاری ، اظهار داشت: مردم گیلان نیز مانند کل کشور راهپیمایی متفاوتی را در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از خود به نمایش گذاشتند.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان ابراز داشت: وضعیت کرونایی که در کل کشور حاکم بود سبب شد تا راهپیمایی امسال به‌شکل رژه خودرویی و موتوری برگزار شود و شرایط موجود مانع شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشد.

یادگاری تصریح کرد: مردم ایران در قبل از انقلاب، در زمان انقلاب و پس از انقلاب با جا‌ن‌های خود در پیروزی انقلاب اسلامی سهیم بوده و هر ساله با خانواده خود در جشن پیروزی این انقلاب حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: مردم عزیز استان گیلان مانند سال‌های گذشته که حتی در شرایط برف و باران نیز در راهپیمایی شرکت می‌کردند امسال نیز با خودروها و موتورهای خود نوع خاصی از راهپیمایی را به نمایش گذاشتند.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان عنوان داشت: مردم ایران به دنیا ثابت کردند که می‌توانند در این شرایط سخت نیز با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی پای کار انقلاب بوده و پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن بگیرند

وی گفت: دشمنان در برهه‌های زمانی مختلف اعم از زمان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و فتنه سال ۸۸ ملت ایران را آزمودند و به‌ویژه در فتنه سال ۸۸ با انقلاب عظیم مردم و سرکوب فتنه دشمنان انقلاب اسلامی اذعان داشتند که دیگر نمی‌شود با انقلاب مخملی در ایران ورود کرد.

معاون سیاسی سپاه قدس استان گیلان خاطرنشان کرد: از این رو مسیر تحریم‌های اقتصادی علیه ایران اسلامی را در پیش گرفتند اما مردم ایران مانند سال‌های گذشته پای انقلاب اسلامی بوده و پیرو ولایت فقیه هستند.

وی افزود: حضور مردمی مردم ایران به‌ویژه مردم گیلان در صحنه‌های مختلف نشان می‌دهد که مردم با تمامی مشکلات همچنان مدافع انقلاب بوده و نسبت به بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای این راه پایبند و خواستار ادامه راه ‌آن‌ها هستند.

معاون فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اراده قوی ملت ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی افزود: هیچگونه فراز و نشیبی نمی‌تواند جلوی اراده مردم را در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بگیرد.

یادگاری با بیان اینکه همه ما باید به‌دنبال اجرای فرمایش مقام معظم رهبری باشیم گفت: مهم‌ترین دغدغه ایشان در چند سال اخیر ماندگاری انقلاب اسلامی بوده و ما باید تمام تلاش خود را در جهت اجرای عوامل اثرگذار در ماندگاری انقلاب اسلامی به‌کار گیریم.

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند ماندگاری انقلاب اسلامی را باید به‌عنوان یک هدف در نظر داشت و در این فکر بود که این امر چگونه تحقق می‌یابد؛ همه باید تأمین کننده عناصر مانایی انقلاب اسلامی باشند.

معاون سیاسی سپاه قدس استان گیلان تصریح کرد: این امر وظیفه‌ای است که بر دوش همه ملت ایران به‌ویژه مسئولان قرار دارد و مقام معظم رهبری نیز راه حل رفع مشکلات کشور را وجود مدیران انقلابی، متدین و کارآمد دانسته‌اند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار