کد خبر : 35305
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان:

هیچ‌یک از محورهای ‌استان گیلان مسدود نیست

هیچ‌یک از محورهای ‌استان گیلان مسدود نیست

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه هیچ‌یک از محورهای دیگر استان گیلان مسدود نیستند، گفت: تردد در جاده‌های گیلان با وجود تراکم نسبتاً زیاد خودروها آرام و بدون مشکل ترافیکی خاصی در جریان است.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌وگویی از ترافیک نسبتاً پرحجم در محدوده رودبار خبر داد و اظهار داشت: طبق گزارش مرکز کنترل ترافیک پلیس راه گیلان در حال حاضر وضعیت تردد در بسیاری از محورهای ورودی و خروجی گیلان عادی و بدون هیچ گره ترافیکی خاصی در جریان است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با تأکید بر اینکه ترافیک ایستایی در هیچ‌کدام از جاده‌های استان وجود ندارد عنوان کرد:‌ با حضور مستمر نیروهای پلیس راه و راهور در محورهای برون‌شهری و درون شهری استان گیلان رفت و آمد وسائط نقلیه و خودروها کاملاً تحت نظارت قرار دارد.

محمدپور عدم اعمال محدودیت ترافیکی در برخی از محورهای مهم استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در حال حاضر ممنوعیت ورود و خروج وسائط نقلیه سنگین و باری در جاده‌های استان گیلان اجرا نمی‌شود اما در صورت اعمال مراتب آن از قبل به اطلاع عموم می‌رسد.

وی مسدود بودن محور مواصلاتی پونل به خلخال را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: به غیر از این جاده دسترسی که از چند ماه گذشته به علت سیلاب و ریزش کوه مسدود شد هیچ‌یک از محورهای دیگر استان گیلان مسدود نیستند و تردد در آن‌ها به صورت عادی و روان در حال انجام است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان در پاسخ به این سئوال که آیا در 24 ساعت گذشته تصادف منجر به فوتی در جاده‌های برون شهری استان رخ داده است یا خیر افزود:‌ دیشب در محور فومن به ضیابر محدوده بعد از پل کسما یک فقره تصادف بین یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه کامیون رخ داد.

محمدپور از فوت سه نفر از سرنشینان خودروی پراید سخن گفت و بیان داشت: در این سانحه ناگوار به علت شدت برخورد دو خودروی یاد شده یک نفر از سرنشینان پراید در دم جان فوت کرد و دو نفر دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

وی انحراف به چپ خودروی پراید را عامل وقوع تصادف مرگبار محور فومن به ضیابر اعلام کرد و در همین زمینه ابراز داشت: از ابتدای شروع طرح نوروزی پلیس راه گیلان،‌ تاکنون این موضوع یکی از عوامل اصلی وقوع حوادث منجر به فوت و جرحی در جاده‌های برون‌شهری استان بوده است.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار