کد خبر : 15501
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1396- 05: 18

هیچ الگویی بالاتر از فرهنگ ایثار و شهادت نیست/ سرسبزی و زیبایی طبیعی صرفاً عامل معرفی استان گیلان نیست

هیچ الگویی بالاتر از فرهنگ ایثار و شهادت نیست/ سرسبزی و زیبایی طبیعی صرفاً عامل معرفی استان گیلان نیست

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در افتتاحیه طرح هجرت بااشاره به اینکه هیچ الگویی بالاتر از فرهنگ ایثار و شهادت نیست گفت: سرسبزی و زیبایی طبیعی صرفاً عامل معرفی استان گیلان نیست.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ مجید دوهندو در افتتاحیه طرح هجرت استان گیلان پیش از ظهر امروز در مدرسه سلیمانداراب رشت  اظهار کرد: از افتخارات مردم استان  این است که در راه حفظ اسلام و انقلاب اسلامی شهدای گلگون‌کفنی را تقدیم نظام کرده‌اند.

وی با اذعان به اینکه سرسبزی و زیبایی طبیعی صرفاً عامل معرفی استان گیلان نیست بیان کرد: گیلان را به نام شهدایش می‌شناسند، گیلان سرزمین آیت‌الله بهجت‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه رشت  بابیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند ارزش‌ها را غیر ارزش کنند گفت: همه تلاش دشمن غیرواقعی نشان دادن واقعیاتی است که جوانان را به راه راست رهنمون  می‌دارد.

وی شهدا را  بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین الگوی امروز برای  جوانان  عنوان کرد و  افزود: هیچ الگویی بالاتر از فرهنگ ایثار و شهادت برای آنان نیست و جوانان برای رسیدن به حقیقت باید شهدا و اهدافشان را الگوی زندگی خود قرار دهند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی بابیان اینکه دشمنان از همه امکانات از تکنولوژی گرفته تا علم و سلاح برای پیشبرد اهداف خود بهره می‌گیرند تصریح کرد: براندازی جمهوری اسلامی ایران جز اهداف آنان بوده و از  هر ابزاری  ازجمله جنگ نرم و سخت استفاده می‌کنند.

دوهندو  محرومیت‌زدایی را یکی از وظایف سپاه دانست و گفت: پاسداران انقلاب اسلامی  محرومیت‌زدایی را اقدامات مهم خود قلمداد کرده و در پیشبرد آن  با راه‌اندازی معاونت سازندگی در سپاه با امکانات کم‌کارهای بزرگی را  انجام داده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه جهاد علمی را باید به بهترین نحو به دانش آموزان آموزش داد بیان کرد:  دشمنان به دنبال کشف حجاب در بین جوانان ما هستند  و از ابزارهای مختلفی چون فضای مجازی برای پیشبرد اهداف خود بهره برده  تا بی‌حجابی را در جامعه ما رواج دهند.

دوهندو در پایان گفت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در بین جوانان باید از اولویت‌های کار فرهنگی قرار گیرد تا نسل امروز از اهمیت آن آشنا شود./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار