کد خبر : 23790
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1396- 40: 17

هیچ دولتی از افکار و ایده‌های بسیجیان استفاده نکرد

هیچ دولتی از افکار و ایده‌های بسیجیان استفاده نکرد

عبدالله‌پور با تأکید بر اینکه تعدد طرح‌ها در سپاه تعیین‌کننده الگویی برای رفع مشکلات است گفت: هیچ دولتی حاضر نشده تا از افکار و ایده‌های بسیجیان در بخش‌های مختلف استفاده کند.

به گزارش گیلانستان، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در یازدهمین دوره مجمع عالی بسیج استان گیلان در سالن اجتماعات ناجا در رشت با اشاره به مشکلات و موانع در مسیر تعالی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مشکلات در کشور انباشت شده‌اند و باید صدها برابر کار و تلاش بشود تا همه ارکان این انقلاب، اسلامی شود.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام هزاران نقشه سنگین برای نظام می‌کشند افزود: نقشه‌های دشمنان جز با توجهات خداوند، نگاه امام زمان (عج) و منویات رهبر انقلاب قابل‌عبور نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به هشدار رهبر انقلاب درباره مسئله نفوذ و آسیب‌های آن به انقلاب اسلامی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) سال‌ها زحمت کشیدند و جاسوس‌ها را از چرخه تصمیم‌گیری دور کردند.

 عبدالله‌پور با بیان اینکه حقیقت بسیجیان به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی شبیه افسانه است افزود: بسیجیان گل سرسبد این مملکت هستند که بدون هزینه و حتی با هزینه شخصی خود انقلاب را حفظ می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان ثابت کرده‌اند که از امت زمان رسول‌الله (ص) نیز بهتر هستند گفت: در حوادث و اغتشاشات اخیر حرارت و تشنگی جهاد در بین بسیجیان نشان داد که در رابطه با تهدیدات خارجی علیه انقلابشان با هیچ‌کس تعارف ندارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ملت ایران ازجمله بسیجیان با امامشان عهد بسته‌اند و از تاریخ درس گرفته‌اند که تا آخر خواهند ماند و از اهداف انقلاب کوتاه نخواهند آمد.

 عبدالله‌پور با تأکید بر اینکه تعدد طرح‌ها در سپاه تعیین‌کننده الگویی برای رفع مشکلات است گفت: هیچ دولتی حاضر نشده تا از افکار و ایده‌های بسیجیان در بخش‌های مختلف استفاده کند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار