کد خبر : 21507
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1396- 51: 11

هیچ قدرتی در دنیا توانایی تهدید امنیت ملت ایران را ندارد

هیچ قدرتی در دنیا توانایی تهدید امنیت ملت ایران را ندارد

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: ملت غیور ایران اسلامی برای این انقلاب خون داده و با تمام وجود از آن پاسداری خواهد کرد و دشمنان بدانند که هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت ما را از مسیر انقلابی خود خارج کند.

به گزارش گیلانستان، سردار محمدعلی حق‌بین در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی این شهرستان اظهار داشت: قدرت و عظمت ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی به تمام جهانیان اثبات شده و این عظمت و قدرت بر پایه مکتب اسلام ناب محمدی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه حماسه بزرگ و مردمی ۹ دی در ایران اسلامی بیانگر عظمت و شکوه ملت ایران بود افزود: ملت غیور ایران اسلامی برای این انقلاب خون داده و با تمام وجود از آن پاسداری خواهد کرد و دشمنان بدانند که هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت ایران اسلامی را از مسیر انقلابی خود خارج کند.

سردار حق‌بین خطاب به فریب‌خوردگان داخلی که می‌خواهند اهداف غرب را در این کشور پیاده کنند گفت: ریشه ملت ایران از انقلاب سرچشمه گرفته شده و کسانی که تریبون فتنه‌گران غرب شده‌اند اگر از این مسیر منصرف نشوند ملت ایران اسلامی پاسخ آنان را داده و از کرده خود پشیمان خواهند کرد.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی افزود: این انقلاب به پیچ‌های خطرناک رسیده است اما با درایت مقام معظم رهبری و ملت غیور ایران اسلامی به‌راحتی از این مسیرهای سخت و دشوار عبور خواهیم کرد و با افتخار به قله خواهیم رسید.

سردار حق‌بین با اشاره به اینکه ملت ولایتمدار ایران اسلامی با حضور در مراسم ۹ دی ماه بار دیگر حماسه‌ای عظیم را آفریدند خاطرنشان کرد: مردم باغیرت و ولایتمدار ایران اسلامی با بصیرت خود خائنان ملت را یکی پس از دیگری از صحنه کنار زدند و با قدرت در برابر فتنه‌گران ایستادند.

وی با اشاره به مطالبه‌گری‌های به حق مردم ایران اسلامی بر لزوم رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: تعجب می‌کنیم از کسانی که روزگاری همراه مردم بودند اما امروز مسیر خود را از مردم می‌خواهند عوض کنند؛ این رفتار جای تاسف دارد اما امیدواریم به مسیر انقلاب برگردند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس استان گیلان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و ایادی آنان با هر مکر و حیله‌ای می‌خواهند بر ملت ایران فشار وارد کنند اما بدانند که ملت انقلابی ایران مردمی نیستند که در برابر هجمه‌های آنان کوتاه بیایند.

سردار حق بین با اشاره به حمایت‌های آمریکا و استکبار جهانی در ایجاد گروه تروریستی داعش در منطقه افزود: آمریکا پس از صرف ۱۵ سال وقت گروه تروریستی داعش را در منطقه به‌وجود آورد تا بتواند در منطقه رعب و وحشت ایجاد کرده و با ایجاد اسلام‌هراسی در منطقه به اهداف شوم خود برسند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با درایت ولی امر مسلمین جهان توانست داعش را قلع و قمع کند گفت: به لطف خداوند و همت فرزندان این مرز و بوم جبهه مقاومت ایجاد شد و در کمتر از ۶ سال این گروه شیطانی را از بین برد هر چند ما سرمایه فراوانی را از دست داده‌ایم اما ارزش ایجاد امنیت پایدار را می‌دانیم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس استان گیلان اظهار داشت: این امنیت پایدار در ایران اسلامی به برکت شجاعت‌ها و دلیری‌های رزمندگان اسلام و خون شهیدان و درایت رهبری فرزانه انقلاب هستیم ایجاد شده است.

سردار حق‌بین خاطرنشان کرد: امروز آمریکایی‌ها فکر نمی‌کردند که قدرت ما به ۲ هزار کیلومتر دورتر از مرزهایمان برسد اما آمریکای جنایتکار بداند که ما برای خود استراتژی خاصی داریم که با قدرت آن را ادامه خواهیم داد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه اسلام دیگر یک مکتب و منشور نیست بلکه به یک انقلاب عظیم و جهانی تبدیل شده است تصریح کرد: امروز اسلام، دنیای کفر را به مبارزه طلبی دعوت می‌کند و با تمام وجودمان از مظلومان و مستضعفین جهان حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه روزی دشمنان نظام و ملت ایران اسلامی در کشورهای عراق و سوریه حضور داشتند و امروز اثری از آنان در این کشورها نیست گفت: امروز سوریه و عراق در کنار ما هستند و با همدلی، نقشه‌های شوم استکبار را خنثی خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت استکبار در منطقه ناامنی ایجاد کند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار