کد خبر : 31486
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

هیچ محکومیت قضایی و محرومیت پست مدیریتی سال‌های اخیر نداشتم

هیچ محکومیت قضایی و محرومیت پست مدیریتی سال‌های اخیر نداشتم

شهردار بندرانزلی با انتقاد از شایعات مطرح‌شده درباره حضور خود در تخلفات اداری گفت: هیچ محکومیت قضایی و محرومیت پست مدیریتی سال‌های اخیر نداشتم.

به گزارش گیلانستان، حسن پورقربان در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری دومین همایش تخصصی شهرداران استان گیلان در بندرانزلی اظهار کرد: بسیار مفتخریم که این همایش برای اولین بار در شهر بندرانزلی برگزار شد.

وی از استقرار دبیرخانه مجمع شهرداران استان گیلان در شهرستان بندرانزلی خبر داد و افزود: مجمع شهرداران استان گیلان باهدف استفاده از قدرت، وحدت کلام، هم‌افزایی، تبادل اطلاعات و تجربیات تأسیس می‌شود.

شهردار بندرانزلی با اشاره به حضور استاندار گیلان در همایش شهرداران و پرسش و پاسخ شهرداران استان گیلان تصریح کرد: شهرداران شهرهای بندرانزلی، خشکبیجار، لاهیجان، منجیل و آستارا در این نشست صحبت کردند که شهرداری بندرانزلی پیشنهاد تشکیل واحد حقوقی متمرکز در استانداری همانند اداره راه و شهرسازی را داد.

پورقربان با انتقاد از شایعات مطرح‌شده درباره حضور شهردار بندرانزلی در تخلفات اداری بیان کرد: برخی به دنبال سودجویی جناحی و سیاسی هستند ولی در جواب باید بگویم خوشبختانه هیچ محکومیت قضایی و محرومیت از پست‌های مدیریتی در چند سال اخیر نداشته‌ام.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد این موضوع شبیه‌سازی‌شده است گفت: همیشه تابع قانون بوده و برای نیروهای قضایی و بازرسی احترام بسیاری قائل هستم.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار