کد خبر : 24694
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

هیچ مسئولی حق ورود به فضای خصوصی مردم را ندارد

هیچ مسئولی حق ورود به فضای خصوصی مردم را ندارد

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تلگرام به نگرانی عمومی تبدیل شده است، گفت: هیچ مسئولی حق ورود به فضای خصوصی مردم را ندارد.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله سید علی حسینی‌اشکوری ظهر امروز در جلسه درس خارج از فقه با اشاره به اهمیت مسئله امنیت روانی در سطح جامعه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که جوامع اسلامی به آن نیاز مبرم دارند مسئله امنیت روانی است.

وی با تأکید بر اهمیت مسئله امنیت روانی در جامعه افزود: امنیت و احساس آرامش روحی و روانی مسئله‌ای بوده که مردم باید در تمام مواقع آن را احساس کنند و هیچ‌چیزی مانند گوشی‌های تلفن همراه، شبکه‌های اجتماعی، مسئولان و امور دیگر نباید امنیت روانی مردم را تهدید کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مسئله و نگران‌های مردم نسبت به مسئله شبکه‌های اجتماعی گفت: شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه تلگرام امروز به یکی از مسائل روز و نگرانی‌های عمومی مردم تبدیل‌شده است، این شبکه پیام‌رسان در کنار خدماتی که به مردم و جامعه ارائه می‌دهد در عمق خانواده‌ها نفوذ کرده و حتی مسئله امنیت ملی کشور را نیز با مشکلاتی روبه‌رو ساخته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حقوق فردی افراد چه مجرم، چه خائن و چه انسان‌های سالم باید به‌صورت مساوی در جامعه مراعات شود،حفظ اسرار مردم واجب است و هیچ مسئولی حق ورود به فضای خصوصی مردم را ندارد.

آیت‌الله حسینی اشکوری با تأکید بر ضرورت پایبندی به عدم ورود به حریم شخصی افراد تأکید کرد: مسئولان پیام‌رسان‌های داخلی و افرادی که این محیط را کنترل می‌کنند باید نسبت به موازین دینی پایبند بوده و از اجازه ورود به حریم شخصی افراد را به خود ندهند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار