کد خبر : 25917
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1397- 47: 15

هیچ مسئولی نمی‌گوید که رانت‌خوار بوده یا اشتباه کرده است/ لزوم حضور دستگاه‌های نظارتی

هیچ مسئولی نمی‌گوید که رانت‌خوار بوده یا اشتباه کرده است/ لزوم حضور دستگاه‌های نظارتی

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: امروز هیچ مسئولی نمی‌گوید که من رانت‌خواری یا اشتباه کردم.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی در جلسه تفسیر قرآن کریم در مسجد جامع بازار در رشت اظهار داشت: خداوند ممکن است ملائکه را در زمان‌های دیگری به جز مرگ، عذاب و احقاق حق نیز بر انسان‌ها نازل کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه شناخت حق و باطل در دنیا کاری بسیار سخت است عنوان داشت: همه انسان‌ها معتقدند که بر حق هستند و حتی می‌بینیم که آدمکش‌های جهانی نیز خودشان را بر حق می‌دانند.

آیت‌الله فلاحتی با اعلام اینکه پیامبراکرم(ص) براساس سوگند و شواهد در میان مردم قضاوت می‌کرد تصریح کرد: یکی از علل طولانی شدن زمان برخی دادرسی‌ها این است که تمامی شواهد باید برای تصمیم‌گیری برحق بررسی شود‌.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه در دنیای امروز باطل حق‌نمایی می‌کند و حق نیز ممکن است باطل‌نما شود خاطرنشان کرد: در زمان پیامبران نیز بسیاری از مردم پیامبران الهی را حق نمی‌دانستند.

وی با بیان اینکه امروز هیچ مسئولی نمی‌گوید که من رانت‌خواری یا اشتباه کردم عنوان داشت: حضور دستگاه‌های نظارتی در حکومت باعث می‌شود تا به شرایط حق و باطل رسیدگی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اعلام اینکه امروز افرادی در جهان هستند که خدا را قبول ندارند و یا با خدا نیز برخورد جناحی می‌کنند افزود: کتاب‌های انجیل و توراتی که امروز می‌بینیم تحریف شده است.

آیت‌الله فلاحتی ضمن تشریح راه‌های اثبات پیامبری انبیاء‌الهی بر مردم گفت: خداوند متعال برخی پیامبران الهی را مبعوث کرده و به آن‌ها قدرت معجزه می‌دهد و اگر مردم آن‌ها را انکار کنند فرصتی برای توبه می‌دهد اما اگر توبه نکنند عذاب الهی را نازل می‌کند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه در برخی موارد مردم خودشان از خدا می‌خواستند تا نبوت پیامبرشان را برای آن‌ها اثبات کند ابراز داشت: در این مورد اگر خداوند معجزه خود را نشان دهد و مردم نپذیرند دیگر زمانی برای توبه وجود ندارد و عذاب الهی نازل می‌شود.

ویبا بیان اینکه عده‌ای تصور می‌کنند با آتش زدن قرآن توسط کافران این کتاب الهی نابود می‌شود اعلام کرد: بیش از هزار و ۴۰۰ سال از نزول قرآن گذشته است و شاهد هستیم افراد زیادی در مقابل آن زانو می‌زنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه کتاب‌های انجیل و تورات امروزی حتی با عقاید پیروانشان نیز مغایرت دارد افزود: خداوند متعال با ابلاغ آیه “انا نحن نزلنا الذکر” تاکید کرده است که قرآن معجزه الهی است و خود خدا حافظ آن است.

آیت‌الله فلاحتی خاطرنشان کرد: امروز برخی افراد در کشور مصر می‌گویند که باید آیات جهاد را از قرآن حذف کرد تا روحیه جهاد در مردم ایجاد نشود و ایجاد گروه‌هایی مانند “طالبان” و “جبهه‌النصره” را به عنوان دلیل بیان می‌کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه پیروان آئین وهابیت عقل را به عنوان ملاکی برای تشخیص قبول ندارند اظهار داشت: آن‌ها زائرانی را که به کعبه سجده می‌کنند تمسخر کرده و زیارت کعبه و حرم پیامبر(ص) را کفر می‌دانند.

وی با اعلام اینکه براساس باور پیروان آئین وهابیت باید از زیارت حرم حضرت رسول جلوگیری شود خاطرنشان کرد: وهابی‌ها شیعیان را “نفهم” دانسته و قرآن و مفاتیح‌الجنان شیعیان را قبول ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به چگونگی تشکیل فرقه وهابیت گفت: “محمدابن عبدالوهاب” با حمایت انگلیس در خاک عربستان دو گروه را به نام‌های “آل سعود” و “آل شیخ” تشکیل داد که مدیریت مسائل سیاسی با آل‌سعود و مدیریت مسائل دینی با آل شیخ است.

آیت‌الله فلاحتی رژیم صهیونیستی را ساخته دست سعودی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: حادثه ۱۱ سپتامبر و حمله به برج‌های دوقلو آمریکا و همچنین ساختن زندان‌هایی مانند “گوآنتانامو” توسط سعودی‌ها انجام شده است.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه خداوند حافظ قرآن کریم است ابراز داشت: خداوند متعال قرآن کریم را از تحریف و نابود شدن محفوظ نگه می‌دارد تا هیچ مدعی نتواند با آن مقابله کند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار