کد خبر : 10307
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395- 21: 17

هیچ مشکلی در گیلان از نظر تامین کالاهای شب‌عید از مبادی پخش و توزیع وجود ندارد

هیچ مشکلی در گیلان از نظر تامین کالاهای شب‌عید از مبادی پخش و توزیع وجود ندارد

رئیس بازرسی سازمان صنعت, معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه از نظر موجودی میوه هیچ مشکلی نداریم گفت: هیچ مشکلی در گیلان از نظر تامین کالاهای شب‌عید از مبادی پخش و توزیع وجود ندارد.

به گزارش گیلانستان، محمد درویش کردار صبح امروز در نشست خبری ضمن تبریک سال نو  اظهار داشت: در ایام پایانی سال هم بازرسان سازمان صنعت, معدن و تجارت و بازرسان اتاق اصناف در حال اجرای  طرح نظارتی ویژه هستند.

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تصریح کرد: در طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال تمرکز ما روی تمامی فعالیت‌ها و خدمات و کالاهایی است که در این روزها با افزایش تقاضای مردم روبه‌رو هستند.

وی با اشاره به اینکه تمرکز روی بخش‌های پوشاک، کیف و کفش  و شیرینی و میوه، خدمات قالیشویی‌ها و خشکشویی‌هاست, خاطرنشان کرد: ۲۱ مرکز توزیع میوه در رشت دائر است که مدیریت اجرایی آن بر عهده سازمان جهادکشاورزی است و تحت نظارت ما هم قرار دارند.

درویش کردار با بیان اینکه در ۲۶ روز گذشته از اول اسفندماه که طرح نظارتی آغاز شده است افزون بر ۱۸ هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی مختلف صورت پذیرفته است, گفت: از بازرسی‌های انجام شده یک هزار و ۷۴۷ مورد تخلف مشاهده شده است که برای آن‌ها پرونده تشکیل شده است.

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان عنوان کرد: در بازرسی‌های ۲۶ روز گذشته  ۹.۴ درصد تخلف دیده شده که بیشترین تخلفات در حوزه کیف و کفش و پوشاک بود و قالیشویی‌ها و خشکشویی‌ها در رتبه دوم تخلفات بودند و سپس در حوزه آجیل و خشکبار تخلف بیشتری دیده شده‌ است.

وی با اشاره به اینکه از نظر موجودی میوه هیچ مشکلی نداریم و میوه به اندازه کافی در بازار هست افزود: از نظر تامین کالا از مبادی پخش و توزیع هیچ مشکلی در استان وجود ندارد و فروشگاه‌های بزرگ و شرکت‌های پخش به‌طور مداوم در حال توزیع کالاها هستند.

درویش کردار با بیان اینکه صنایع‌دستی و سوغات قیمت مصوب و ثابتی ندارند و چون کار دست و هنر است قیمت‌گذاری بر اساس عرضه و تقاضا انجام می‌شود, گفت: شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات‌مردمی است که به محض دریافت شکایت واحد صنفی مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتیجه به اطلاع شاکی می‌رسد.

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تصریح کرد: نظارت بر واحدهای صنفی بر اساس کنترل قیمت خرید کالا صورت می‌گیرد و از مردم درخواست می‌کنیم وضعیت محل خودشان را به ما اطلاع دهند تا از بروز تخلفات پیشگیری شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار