کد خبر : 43855
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آبان 1398- 12: 17

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

وابستگی به غرب بزرگ‌ترین تهدید جامعه امروز است‌

وابستگی به غرب بزرگ‌ترین تهدید جامعه امروز است‌

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: امروز وابستگی به غرب و ترویج تفکر اسلام آمریکایی بزرگ‌ترین تهدید جامعه است.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام و‌المسلمین غلامحسن تسخیری امروز در نشست روشنگری انقلابی ضمن تبریک ولادت پیامبراکرم(ص) و میلاد امام صادق‌(ع) اظهار داشت: امروز همه ما برای پیاده کردن فرامین ائمه اطهار(ع) در مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی و اداره حکومت اسلامی نقش و وظیفه داریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به لزوم توجه جدی به وصیت‌نامه امام(ره) گفت: هر کسی که می‌خواهد عهده‌دار مسئولیت و دارای جایگاهی در جامعه باشد باید به فرامین و وصیت‌نامه امام(ره) توجه کند زیرا امام راحل در وصیت‌نامه خود به مسائل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی اشاره کردند.

تسخیری به نقش کارمندان در اداره جامعه اسلامی اشاره و بیان کرد: در چند سال اخیر متاسفانه بسیاری از کارخانه‌های استان و کشور تعطیل شده است در حالی که پیامبر(ص) بارها فرمودند که مردم نباید در جامعه اسلامی فقیر شوند و تعطیلی کارخانجات بر خلاف بیانات و فرامین پیامبراکرم(ص) است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اگر از اصولی که ائمه اطهار(ع) مشخص کردند خارج شویم باید به اسلام خود شک کنیم ابراز داشت: تفکر اسلام آمریکایی و وابستگی به غرب نباید در ادارات ما ترویج شود و درب ادارات نیز به روی مردم بسته نشود.

وی با اشاره به اینکه باید با هر کسی که به دنبال فساد، رانت، اختلاس، زمین‌خواری و ظلم به مردم است برخورد جدی شود خاطرنشان کرد: در گذشته همزمان با تولد پیامبر(ص) طاق کسری که محل بی‌بند و باری و فساد در جامعه بود شکسته شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی نیز ظلم و فساد رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار و رژیم شاهنشاهی در ایران شکسته شد گفت: انقلاب اسلامی ما نیز مانند ولادت پیامبراکرم(ص) با خیرات و برکات بسیار همراه بود.

تسخیری با اشاره به اینکه بی‌تدبیری برخی مسئولان باعث ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی برای مردم شده است افزود: مقام معظم رهبری بارها به موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید کردند و تمام دولت‌هایی که در ۲۰ اخیر سرکار آمدند باید به مسئله اقتصاد مقاومتی بیشتر توجه می‌کردند.

وی با بیان اینکه برخی مسئولان به جای پاسخگویی به مردم، مسائل مختلف را به مقام معظم رهبری مربوط می‌کنند بیان کرد: ولی امر مسلیمین معیار حکومت اسلامی است و امام خمینی(ره) نیز بارها فرمودند که اسلام خط قرمز ما است بنابراین جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب معنایی ندارد.

تسخیری با اشاره به اینکه عده‌ای در زمان انتخابات با مطرح کردن موضوعات مختلف مانند حمله احتمالی آمریکا به دنبال ترساندن مردم هستند تا از انتخابات بهره ببرند گفت: ما در انتخابات طرفدار کسی نیستیم اما بی‌تفاوت هم نمی‌مانیم و در مقابل کسانی که بخواهند با پول‌های کثیف در صندلی‌هایی که با خون شهدا به دست آمده بنشینند می‌ایستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم باید در انتخابات، افرادی که دلسوز انقلاب هستند را انتخاب کنند ابراز داشت: دولتمردان نیز باید به وضعیت معیشت مردم توجه جدی داشته باشند نه اینکه مردم را آنقدر ضعیف کنند که نیازمند بسته‌های حمایتی و سبد کالا باشند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به آموزه‌هاب دینی و احادیث باید از کسانی که به دنبال سازش هستند و نمی‌توانند امور کشور را مدیریت کنند دوری شود افزود: عده‌ای قانون و شورای نگهبان را هم به راحتی زیر سوال می‌برند در حالی که امام(ره) به اعتماد شورای نگهبان تأکید فراوان داشتند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار