کد خبر : 85788
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵

تملک ساختمان سپیدار

واحد اداری شهرداری منطقه دو در این ساختمان راه‌اندازی می‌شود

واحد اداری شهرداری منطقه دو در این ساختمان راه‌اندازی می‌شود

با پیگیری سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر رشت، ساختمان سپیدار نهایتا تملک شد تا طی پیشنهادی، زمینه استقرار واحد اداری شهرداری منطقه دو در این ساختمان فراهم شود. 

به گزارش گیلانستان، پس از مدتها تلاش و رایزنی گسترده مدیریت شهری اعم از شهرداری، شورای اسلامی شهر رشت و دیگر دستگاهای ذی‌ربط، مراحل تعیین تکلیف ساختمان سپیدار سرانجام به ایستگاه آخر رسید.

 

 

بر این اساس و پس از رایزنی‌های انجام شده جهت مکان گزینی ساختمان جدید اداری برای استقرار شهرداری منطقه دو، ساختمان سپیدار برای این کار پیشنهاد شده است.

 

 

لازم به ذکر است ساختمان سپیدار قرار بود در سال ۱۳۹۸ به محل استقرار شهرداری منطقه دو تبدیل شود و هدف شهرداری رشت از خرید این ساختمان تحقق همین هدف بود، از طرفی با توجه به محدودیتهای مالی و اعتباری، شهرداری رشت درصدد برآمد تا منابع لازم برای این کار را از طریق وصول بخشی از مطالبات خود از دستگاههای اجرایی خاصه آموزش و پرورش تامین نماید.

 

 

 

در همین راستا شهرداری منطقه دو طبق مصوبه شورای اسلامی با دریافت مطالبات خود از محل تبصره پنج بند و آیین نامه بودجه کشور از اداره آموزش و پرورش، ساختمان سپیدار را خریداری کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار