کد خبر : 34643
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 اسفند 1397- 27: 17

با حضور وزیر جهاد کشاورزی؛

واحد استحصال و بسته بندی خاویار پرورشی در تالش افتتاح شد

واحد استحصال و بسته بندی خاویار پرورشی در تالش افتتاح شد

پروژه واحد استحصال و بسته بندی خاویار پرورشی با حضو وزیر جهاد کشاورزی در منطقه قروق شهرستان تالش افتتاح شد.

به گزارش گیلانستان مراسم افتتاح واحد استحصال و بسته بندی خاویار پرورشی تالش، ظهر پنچ شنبه با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، فرماندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی تالش در منطقه قرق این شهرستان برگزار شد.

این واحد به ظرفیت ۱۰۰ کیلوگرم روزانه و عمل آوری و بسته بندی گوشت ماهیان خاویاری به ظرفیت ۱۰۰۰ کیلوگرم در روز با کل سرمایه گذاری بخش خصوصی و با حدود ۳ میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم برای ۱۵ نفر فعالیت دارد.

وزیر جهاد کشاورزی در جریان افتتاح این واحد استحصال و بسته بندی خاویار پرورشی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان تالش از ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی، کاشت برنج و همچنین صید و صیادی و پرورش ماهیان خاویاری برخوردار است.

محمود حجتی با بیان اینکه باید از ثروت عظیم منابع طبیعی و دریا برای کشور به نحو احسن استفاده کرد، گفت: طرح‌های خوبی نظیر پرورش ماهیان خاویاری در زمینه اشتغالزایی پایدار اثرگذار هستند.

وی عمده اشتغال گیلان را در حوزه کشاورزی عنوان کرد و افزود: هدف کلی وزارت جهاد کشاورزی توسعه بخش‌های مختلف کشاورزی، آبخیزداری، صید و صیادی و همچنین پرورش ماهیان خاویاری است.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: در سفر هیئت دولت به استان گیلان دیدارها و افتتاح‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف مرتبط با وزارتخانه داشتیم.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار