کد خبر : 27961
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

واقعه تاریخی غدیرخم در گیلان بازسازی می‌شود

واقعه تاریخی غدیرخم در گیلان بازسازی می‌شود

مسئول معاونت روابط عمومی‌ و تبلیغات سپاه قدس گیلان ‌گفت:‌ واقعه تاریخی غدیرخم توسط سپاه در شهرهای مختلف گیلان بازسازی می‌شود.

به گزارش گیلانستان، روح الله پوراسماعیلی در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ بازسازی واقعه تاریخی غدیرخم با هدف نشر صحیح فرهنگ متعالی و ارزشمند غدیر در بین مردم و آشنایی بیشتر آنان با خطبه غدیر توسط سپاه قدس استان گیلان در 5 ناحیه و شهرستان اجرا می‌شود.

مسئول معاونت روابط عمومی‌ و تبلیغات سپاه قدس گیلان عنوان کرد: بازسازی واقعه تاریخی غدیرخم،‌ امسال همزمان با فرارسیدن ایام جشن غدیر با همت سپاه پاسداران استان گیلان در شهرستان‌های مختلفی از جمله رودبار، لاهیجان،‌ خمام،‌ رضوانشهر و تالش برگزار می‌شود.

پوراسماعیلی با بیان اینکه این برنامه در مکان‌های عمومی شهرها و برای عموم مردم به اجرا در خواهد آمد ابراز داشت:‌ زمان دقیق اجرای این برنامه و مکان‌هایی که برای بازسازی واقعه غدیر در نظر گرفته شده متعاقباً از طریق سپاه قدس گیلان به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

وی از مشارکت فعال اهل سنت گیلان در بازسازی واقعه غدیر خبر داد و بیان داشت: ستاد بازسازی غدیر به دنبال این بوده که از تمام ظرفیت‌های مردمی به شیوه مطلوب استفاده کند به همین علت برنامه‌های این ستاد با مشارکت اهل سنت گیلان رنگ و بوی خاصی به خود گرفته است.

مسئول معاونت روابط عمومی‌ و تبلیغات سپاه قدس گیلان‌ تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن همواره به دنبال تأثیرگذاری در نقش و جایگاه رفیع ولایت فقیه بوده است به طوری که تمام توان خود را نیز در جهت ایجاد خدشه و تفرقه هزینه کرده است.

پوراسماعیلی با تأکید بر تأثیر بازسازی غدیر در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های افرادی که قصد منحرف کردن جوانان را دارند افزود:‌ غدیر ضامن وحدت انقلاب اسلامی است بنابراین بازسازی این واقعه تاریخی سبب تجلی نقش وحدت و همبستگی میان مردم و مسلمان جهان می‌شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار