کد خبر : 4068
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1395- 08: 23

واکنش باقری خطیبانی به هجمه های اخیر اصلاح طلبان علیه رجبی ویسرودی

واکنش باقری خطیبانی به هجمه های اخیر اصلاح طلبان علیه رجبی ویسرودی

هر روستایی می داند که سنگ فرش متر مربعی ۹۰۰ هزار تومان نمی شود! آیا شما شهرنشین با این نوع محاسبات آشنایی دارید؟!

به گزارش درگیلان، محمود باقری خطیبانی عضو شورای اسلامی شهر رشت بعد از رضا جمشیدی چناری به هجمه های اخیر اصلاح طلبان علیه رجبی ویسرودی واکنش نشان داد.

دوست عزیزم جناب آقای علیرضا فکوری!

با سلام و احترام

یادداشت تان را در سایت برادر عزیزم! جناب آقای وزیری (گیل خبر) دیدم. سعی کرده اید با کلمات خوب بازی کنید و مدام شهری بودنتان را به رخ دیگران بکشید! بنده نمیدانم اهل کجا هستید و اصلا علاقمند هم نیستم که بدانم!

اصلا نام شما برای اولین بار به گوشم خورده است! و شک ندارم این نوشته به قول خودتان باعث بسامد نامتان در رسانه ها خواهد شد! کاری به اظهار نظر آقای رجبی ویسرودی در مورد منتخب مردم شریف شهرستان رشت ندارم و اصلا در جامعه به قول شما مدنی هر کسی حق دارد در چارچوب قانون اظهار نظر نماید مادامی که توهین ننماید!

 نمی خواهم راجع به انتخابات صحبت کنم بلکه خشم شما در این نوشته و عصبانیت بی موردتان که نهایتا منجر به توهین به مردم با صفا و وفای روستا نشین و به خصوص روستای ویسرود گردیده است بنده را بر آن داشت تا نکاتی را به شما گوشزد نمایم.

بنده افتخار می کنم که یک روستایی هستم و افتخار می کنم در جایی بزرگ شده ام که صداقت و رک گویی صفت بارز مردمان آن دیار است! درروستا کسی پشت پرده معامله نمیکند!

 در روستا همه پذیرفته اند که باید درس بخوانند و بزرگ شوند و برای مدرسه رفتن گاها شش کیلومتر پیاده می رفتند!

در روستا اصولا دلال نداریم! دلال ها از جای دیگر می آمدند! در روستا کسی را نمی یابی که پول بگیرد و مطلب بنویسد! در روستا کمتر کسی را می یابی که رو در رو به شما لبخند بزند و پشت سر به شما خنجر بزند!

در مورد تخصص و محاسبات سیمان و بتن گفتی! راستی کسی به شما گفته است که برای پیاده راه به اصطلاح فرهنگی حدودا متری چقد هزینه شده است؟! هر روستایی می داند که سنگ فرش متر مربعی ۹۰۰ هزار تومان نمی شود! آیا شما شهرنشین با این نوع محاسبات آشنایی دارید؟!

آیا در دولت اصلاحات یادتان می آید برای عزل یکی از مدیران کل وقت که البته روستایی نیز می باشد و برای اصلاحات انصافا هزینه هم داد چه کسانی فشار آوردند تا این امر محقق گردید! امروز البته کسانی هستند که در پشت پرده با اصولگرایان بستند و در جلو با لیست امید! حالا بماند که سرلیست شان نیز اصولگرا بود! راستی به نظر شما سرلیست امید به دکتر عارف که حقیقتا چهره ای دانشگاهی و در عین حال سالم و سیاستمدار می باشند رای خواهد داد؟!

در نوشته تان گفته اید که خراب رفاقت اید! و البته از این راه کم نخورده اید!! برادر من روی رفاقت شما به اصطلاح شهری ها نمی شود حساب کرد! ماجرای لبخند و خنجر است دیگر!

در روستا ما واقعا خراب رفاقتیم و همین رفقا به امثال رجبی ها رای دادند! هر چند به مذاق شما خوش نیامد و به مردم شریف شهر رشت بابت این انتخاب و برخی دیگر که روستایی هستند توهین کردید! این هم شاید از مدنیت شماست!! امروز عملکرد منفعت طلبانه برخی باعث شده است تا بعضی جوانان خوش نام این جریان فکری که خوشبختانه این بار کسی نمی تواند اصلاح طلبی شان را انکار نماید از یک اصولگرا حمایت نمایند!

هر چند اصلاح طلبان عزیز نیز علنا و عملا همان کار را کردند و یک اصولگرا را در سرلیست خویش قرار دادند! همان اصولگرایی که به صراحت از بی کفایتی دکتر عارف حرف زد و اعتراف نمود که برای ریاست لاریجانی تلاش خواهد نمود! خوب البته چرا نباید تلاش کند! شاید دِینی به گردن دارد!

از دموکراسی مشروع سخن رانده اید! پس به زعم شما دموکراسی نامشروع نیز داریم! از جهل و بی خبری مردم سخن گفته اید! آیا در جامعه مدنی آنجا که به منتخب مردم نقد دارید به جهل مردم صحه می گذارند؟! حقیقتا متاسفم!

نمیدانم چقدر شیمی می دانید یا اصولا چیزی خوانده اید یا نه! آیا از حرکت براونی به شما چیزی گفته اند! درشهرتان دوستان امروز دشمنان فردا و شاید مجددا دوستان پس فردا باشند! زیاد به دل نگیریم چون این روزها می گذرد!

امثال رجبی ها هر چه که باشند یک چیز را اثبات کردند و آن هم این است که وقتی شما ها خواب هستید که البته گفتید یادتان هم نمی آید روستاییان بیدارند و با تکیه بر تلاش و کوشش و استفاده از جیب خویش و نه بیت المال ستونهای مدیریت شهری را بنا کرده و امروز تعداد قابل توجهی از اعضای شورای شهرتان متولد روستا هستند!

در پایان توجه تان را به آیه شریفه ای از آیات مبارکه قرآن کریم جلب می نمایم.

يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَىٰ وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا ۚ إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ ۚ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ.

آیا شان نزول این آیه شریفه را می دانید؟! انشالله که قرآن و تفسیر آن را که حقیقتا چیزی بالاتر از آن نیست را میخوانید!

این آیه در پاسخ به اظهار نظر فردی درباره رنگ پوست مردم نازل شد و آنجا  پیامبر اکرم (ص) فرمودند که فقط دین و تقوی شما مهم است و نه چیز دیگری!

آری برادر! مردم ویسرود و ویسرودی ها به خیلی ها شرف دارند چون روستایی هستند و سخت کوش و در عین حال صادق و صریح! نفاق و دو رویی و حرکات موزون را در روستا هرگز ندیدیم! به حق چیزهای ندیده و نشنیده!

برادر روستایی شما/ محمود باقری خطیبانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار