کد خبر : 9082
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1395- 44: 23

واکنش دبیر مجمع ایثارگران گیلان به توهین اخیر نماینده رشت/ آن بیانیه کاملا بی اساس و مردود است

واکنش دبیر مجمع ایثارگران گیلان به توهین اخیر نماینده رشت/ آن بیانیه کاملا بی اساس و مردود است

مجمع ایثارگران استان گیلان این بیانیه را یک توهین و اهانت به خانواده های معظم شهداء و ایثارگران شهرستان انزلی دانسته و بیانیه مذکور را کاملا مردود و بی اساس میداند.

حاج بهبود نصیری جانباز ۷۰ درصد گیلانی درگفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به بیانیه پرحاشیه ای که اخیرا در پایگاه اطلاع رسانی نماینده رشت با عنوان “جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران انزلی” منتشر شده است اظهار کرد: اینجانب از طرف مجمع ایثارگران استان گیلان عرض میکنم که این نوع بیانیه ها از جانب نماینده رشت تازگی ندارد. این بیانیه کاملا بی اساس و برای پوشاندن مکافاتهای نماینده حامی فتنه گران که مدتهاست طبل خائنین به ملت و خون شهدا و جانبازان را به گردن خودش آویزان کرده و می کوبد، منتشر شده است.

دبیر مجمع ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه اگر خوب بیانیه مذکور را مطالعه نمایید جملاتی را می بینید که بارها از زبان این حامی فتنه گران شنیده اید، خاطرنشان کرد: نوشتن چنین بیانیه ای از جانب خانوادهٔ معظم شهدا و ایثارگران شهر ولایتمدار و قهرمان بندرانزلی که در دوره ای که خفقان بیداد میکرد، میزبان مقام معظم رهبری بودند و از ولایت حمایت کردند و خواهند نمود، بسیار بعید است.

این جانباز ۷۰ درصد گیلانی افزود: کسانی که در سال ۸۸ به خیابانها آمدند و پرچم شیر خورشید را پهن کردند و حجله های سوگواری فرزندان حضرت فاطمه زهرا(س) را به آتش کشیدند و هزاران رسوایی دیگر به پا کردند، دل رهبر معظم انقلاب را خون نمودند.

وی با اشاره به اینکه مخالفت فتنه گران با اصل نظامی که با خون شهداء و جانبازان و ایثارگران به ثبت رسیده کاملا مشهود است، گفت: این رافت نظام است که موجب شده سران فتنه و این قماش مزدور نمک به حرام، تاکنون اعدام نشوند.

دبیر مجمع ایثارگران استان گیلان در ادامه ابراز نمود: یقین می دانم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران انزلی اطاعتی کامل از رهبرشان دارند و تاکنون از حضرت آقا نشنیده اند که گفته باشد “خانه نشینی ۱۱ روزه را فتنه میدانم”!

نصیری با تاکید بر اینکه این جمله فقط از زبان نماینده حامی فتنه گران رشت شنیده می شود، تصریح کرد: این نماینده بر روی سفره همان شخصی که بقولش ۱۱ روز خانه شینی کرده، درس می خواند و نان می خورد!

این جانباز ۷۰ درصد گیلانی در پایان تاکید کرد: مجمع ایثارگران استان گیلان این بیانیه را یک توهین و اهانت به خانواده های معظم شهداء و ایثارگران شهرستان انزلی دانسته و بیانیه مذکور را کاملا مردود و بی اساس میداند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار