کد خبر : 14839
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

واکنش مداح گیلانی به حملات سازماندهی شده علیه میثم مطیعی/ اینان با فحاشی‌های خود بزرگترین خیانت را به منتخب ملت روا می‌دارند

واکنش مداح گیلانی به حملات سازماندهی شده علیه میثم مطیعی/ اینان با فحاشی‌های خود بزرگترین خیانت را به منتخب ملت روا می‌دارند

ما اهالی منابر و هیأت مذهبی کشور دست از پرورش و تقویت شاعران و مداحان با روحیه انقلابی و سازش ناپذیری و روشنگری علیه دلدادگان غرب نمی‌کشیم.

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی گیلانستان، حاج محمد عباس‌پور از مداحان اهل‌بیت(ع) استان گیلان در واکنش به حملات سازماندهی شده رسا‌نه‌های اصلاح طلب و حتی ضدانقلاب به حاج میثم مطیعی بابت مداحی حماسی‌اش در روز عید سعید فطر طی یادداشتی نوشت:

با عرض تبریک عیدسعیدفطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات باید عرض کنم؛ همانطورکه روز عید فطر روز تجلی فطرت پاک مومنان است به همان نسبت روز تجلی فطرت یاوران شیطان نیز می شود.

توهین به ساحت مداح بزرگوار اهل بیت حاج میثم آقا مطیعی که ذخایر و مفاخر فرهنگی ایران اسلامی هستند، قابل غمض عین از ناحیه آتش بیاران معرکه فتنه نیست و این جنس تقبیح از همان سنخ تقبیح توهین به ریاست محترم جمهور است.

پست فطرتان پوچ مغز خود را حامی دولت و رییس جمهورشان میدانند در حالیکه با فحاشی و خشک مغزی خود بزرگترین خیانت را به منتخب ملت روا می‌دارند.

دکتر روحانی و طرفدارانش باید مستحضر باشند که به وعده هایی که در زمان انتخابات داده اند می‌بایست جامه عمل بپوشانند و همچنین استحضار داشته باشند با ابزار هنر و رسانه به استناد کار تمیز در امر آتش به اختیار در امور فرهنگی؛ ما اهالی منابر و هیأت مذهبی کشور دست از پرورش و تقویت شاعران و مداحان با روحیه انقلابی و سازش ناپذیری و روشنگری علیه دلدادگان غرب نمی‌کشیم.

از بزرگان عرصه ستایشگری در کشور و جامعه مداحان و بسیج مداحان و مؤثرین جوان همانند آقایان هلالی بهمنی مقدم نریمانی بذری رمضانی … میخواهیم در مقابل جبهه قلیل و حقیر نفاق به تدافع از دکتر مطیعی برخیزند و اعلام موضع نمایند.

ذره کمترین درگاه اهل بیت علیهم السلام

محمد عباس پور

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حقگو سه شنبه , 6 تیر 1396 - 15:14

سلام
حقیر کارشناس علوم قرانی هستم گاهی به این سایت سر می زنم
اقای مطیعی دکتری علوم قران و حدیث داره و بسیار باشخصیت و ولایی هست انها اینقدر وقیحند که حرمت نوکر امام حسین علیه السلام را نگه نمی دارند، وبسیار به ایشان توهینهایی میکنندکه شرم اور است . اقای مطیعی جز تذکر مگه چی گفت؟ این اقای روحانی حرفا وعملکردش واقعا بی قصد و غرض میگم شبیه بنی صدره . من لله خبر موثق دارم که ایشون برخلاف ظاهرش با رهبری زاویه داره و بقیه رو دیگه توضیح نمی دم.

خدا بهمون انصاف و تقوا عنایت کنه

رفتن به نوار ابزار