کد خبر : 86088
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 دی 1401- 50: 15

در نامه‌ای به رئیس شورا صورت گرفت؛

واکنش موکب نورالزهرا(س) به اظهارات عضو شورای شهر پیرامون یکی از اتوبوس‌های شهرداری

واکنش موکب نورالزهرا(س) به اظهارات عضو شورای شهر پیرامون یکی از اتوبوس‌های شهرداری

.

به گزارش خبرنگار سرویس شهری گیلانستان، موکب اربعینی نورالزهرا(س) استان گیلان در واکنش به اظهارات هفته گذشته مسعود عباس‌نژاد عضو شورای شهر رشت مبنی بر مفقود شدن یکی از اتوبوس‌های شهرداری طی نامه‌ای خطاب به رئیس شورای شهر نوشت:

جناب آقای کارگر نیا

ریاست محترم شورای شهر رشت

با عرض خسته نباشید همانگونه که مطلع هستید اخیرا یکی از اعضاء شورای شهر در باره کشف یک اتوبوس مطالبی را اظهار داشته ،لذا جهت استحضار مردم شریف استان و اعضاء محترم شورا و شخص ایشان و رسانه هایی که در فضای مجازی مطالبی را درج کردند میرساند .

همانگونه که شما و مردم رشت میدانید ،موکب نورالزهرا ء در دوران کرونا با راه اندازی نانوایی سیار موفق شد با کمک گروه های جهادی روزانه هزاران قرص نان را رایگان در اختیار محرومان قرار دهد ، درزمان سیل تالش و پلدختر حضور یابد و در کنار سایر خدمات به امر تولید نان برای سیل‌زدگان نیز بپردازد .

پس از کرونا نیز شهردار وقت جناب آقای احمدی از نزدیک شاهد نحوه خدمت رسانی این موکب به مناطق محروم بود.

به پیشنهاد موکب و توافق شهردار قرار بر این شد یکی از اتوبوسهای اسقاطی شهرداری که قابلیت استفاده در جابحایی مسافر و خدمات شهری راندارد و فقط موتور کامل داشته باشد، در اختیار موکب قرار گیرد تا با نصب یک دستگاه نانوایی مجهز تبدیل به یک نانوایی سیار شود تا ان شاءالله در حوادث غیر مترقبه این نانوایی سیار بتواند در خدمت مردم باشد.

پس از توافق شفاهی (چون موکب زیر نظر عتبات است) ، نامه ای از عتبات تقدیم شهردار شد

آقای شهردار برای مدیریت اتوبوسرانی وقت نوشت که با توجه به مشاهده از نزدیک اینجانب از تلاش های این عزیزان مساعدت لازم انجام شود .

پس از پبگیری های زیاد بنا بدستور مدیر وقت اتوبوسرانی یک دستگاه

اتوبوس اسقاطی (که برگشتی قزوین بود و ظاهراً امکان راه اندازی آن نبود) ، توسط بوکسل شهرداری به گاراژی در آج بیشه منتقل و با تنظیم یک صورتجلسه تحویل موقت گردید .

بعد از بررسی تعمیرکار، مشخص شد این اتوبوس حداقل ده قطعه مهم موتوری کم دارد،که با توجه به انحصاری بودن این مدل ماشین ها تهیه آن در بازار غیر ممکن و یا دشوار می باشد

 

با اتوبوسرانی و مسؤلان مربوطه شهرداری صحبت کردیم تا این قطعات را در اختیار مکانیک اتوبوس قرار دهند . در اتوبوسرانی علاوه بر جناب محبتی ، فردی بنام ستوده هم در جریان قرارداشت.

به شهردار وقت اعلان شد که اگر این قطعات نباشد ، قرارمان بهم میخورد و باید صرف نظر کنیم . بعد از بی توجه ای مسئولین وقت،مطمئن شدیم انگیزه ای برای این کار در دوستان وقت شهرداری وجود ندارد ،

لذاحداقل بیست بار با متولیان و مسؤلان شهرداری و اتوبوسرانی صحبت شد تا اتوبوس را به پارکینگ شهرداری بازگردانند.

اما متاسفانه علیرغم پیگیرهای انجام شده

اتوبوس همچنان در آن گاراژ افتاده و هیچ اتفاقی هم برای آن رخ نداده

پس بقیه حرفها که گفته شده از جمله که ابن اتوبوس اماده شده و در ایام اربعین به کربلا اعزام و بعد از آن در مکانی مخفی شده ، کذب محض است . نه موکب نورالزهرا ء به نفع محرومان و زوار امام حسین ع از آن بهره مند شده و نه شهرداری متضرر شده .‌

الان هم اعلان میکنیم اگر میتوانید ،دستور دهید آن قطعات در اختیار این موکب قرار گیرد و اگر امکان ندارد ، اتوبوس که اکنون از داخل خیابان پیداست و کسی آنرا مخفی نکرده را به ایستگاه اتوبوسرانی برگردانید .

استحضار دارید این اتوبوسهای اسقاطی و فرسوده و غیر قابل تعمیر ارزش ریالی چندانی ندارد ولی برای برپایی نمایشگاه های صنایع دستی و کارهای فرهنگی ، ایجاد کتابخانه های سیار ، محل تولید اتی مثل کلوچه و بستنی و… در پارکها بسیار مناسب است .

استدعا دارد آقای عباس نژاد را بفرمایید تا فرمایشات خود را اصلاح نماید .

موکب اربعینی نورالزهرا ء گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار