کد خبر : 984
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهریور 1394- 12: 15

واکنش ناصر عاشوری به انتقادات اخیر پیرامون چادر زدنش

واکنش ناصر عاشوری به انتقادات اخیر پیرامون چادر زدنش

طبق قانون اختیار برپایی دفتر مراجعات برعهده خودم هست و هرجا بخواهم آنرا برپا میکنم.

به گزارش “در گیلان” ناصر عاشوری در نشست خبری در فرمانداری فومن توافق هسته ای را توافقی مبارک برشمرد و اظهار کرد: بحث ها و اختلاف نظرها از سر دلسوزی است.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس مقید به اجرای قوانین هستند، افزود: اگر توافقات هسته ای به مجلس کشیده شود، اختیارات دولت کم خواهد شد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هیچ جا عرف نیست که ابتدا مذاکرات در مجلس تصویب شود اما مذاکراتی که در مرحله نهایی قرار دارد میت اند به مجلس آورده شود.

عاشوری با بیان اینکه تصویب کلیات از سوی مجلس مشکلی ندارد،تاکید کرد: وارد شدن ابتدایی به جزییات در امر مذاکرات اختلال ایجاد می کند.

این مسئول با اشاره به اعتراض اخیرش برای پروژه پل ورودی شهر فومن ،افزود: بعضی گروه ها پس از این اقدام به تهمت و سیاسی کاری دست زدند، بنده بیش از ۱۰ بار در مجلس برای پل ورودی فومن تذکر دادم که اسناد آن نیز موجود است.

وی با بیان اینکه سواستفاده گران را به خدا واگذار میکنم،تصریح کرد: چندین سند برای پیگیری کارهای این پل موجود است و طبق قانون اختیار برپایی دفتر مراجعات برعهده خودم هست و هرجا بخواهم آنرا برپا میکنم، تاکنون سه بار بدون چادر زدن از مردم رای گرفته ام و دلیل این کارم به هیچ وجه انتخابات پیش رو نبود.

عاشوری با بیان اینکه چهار معاون وزیر و سه بار استاندار را برای بازدید به پروژه آورده ایم، گفت: وزیر به احترام بنده پیمانکار پل را نیز برای ملاقات پذیرفت.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما پیگیر مسائل پل بودیم و چادر زدن آخرین راه بود گفت: یازده سال مدت ساخت این پل وهن به نظام است.

این مقام مسئول ادامه داد:  پیمانکار دنبال گروکشی است تا مطالبات گذشته خود را از پروژه های دیگر بگیرد، پس از آماده شدن پل مسائل زیادی را افشا خواهم کرد.

وی از اتمام سه ماهه این پل خبرداد و گفت: تابلو روز شمار اتمام این پل با دستور فرماندار انجام خواهد شد.

عاشوری با تصریح بر اینکه تا سه سال آینده پروژه گاز رسانی فومن و شفت به اتمام می رسد گفت: در فومن ۷ خوشه گازرسانی داریم و به غیر از ماسوله کل شهرستان فومن ا ز نعمت گار برخوردار می شوند

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با اشاره به انتخاب جایگاه نا مناسب برای احداث مسکن مهر شهرستان فومن گفت: بعلت همجواری با رودخانه مجبور به دیواره سازی شدیم و دو میلیارد تومان به هزینه خانه ها افزوده شد.

وی شهرستان های فومن و شفت را دارای رتبه اول راه سازی در گیلان برشمرد و گفت: بنده یک نماینده میدانی هستم، کافیست مردم عملکرد بنده و زمان های قبل را مقایسه کنند./ کاسپین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار