کد خبر : 55117
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶

سرهنگ رمضانی: اختلاف بر سر خرید اینترنتی لباس بود!

واکنش پلیس به انتشار فیلم زورگیری در جایگاه‌ سوخت رشت

واکنش پلیس به انتشار فیلم زورگیری در جایگاه‌ سوخت رشت

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی رشت اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، عامل ۲۷ ساله درگیری را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش گیلانستان، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری عامل درگیری پمپ بنزین بلوار شهید قلی پور این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی رمضانی در تشریح این خبر گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی زورگیری و سرقت در پمپ بنزین بلوار “قلی پور” شهرستان رشت، رسیدگی به این موضوع در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه انتشار این کلیپ از اساس کذب بوده و اصلا قضیه زورگیری و سرقت نبوده است، افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، عامل ۲۷ ساله درگیری را شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس علت درگیری با راننده خودروی سانتافه را اختلاف بر سر خرید اینترنتی لباس و تحویل دیر هنگام از سوی صاحب مغازه لباس فروشی اعلام کرد.

سرهنگ رمضانی با اعلام اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد، بیان داشت: انتشاردهنده و راوی فیلم نیز جهت نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در شهروندان تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان امنیت روانی شهروندان را اولویت پلیس و مراجع قضائی در تامین نظم و امنیت جامعه اعلام کرد و از کاربران فضای مجازی و اصحاب رسانه خواست قبل از انتشار اخبار و اطلاعات از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار