کد خبر : 39304
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶

در بیانیه ای اعلام شد:

واگذاری باشگاه ملوان بندرانزلی با شرط‌ و شروط‌

واگذاری باشگاه ملوان بندرانزلی با شرط‌ و شروط‌

باشگاه فرهنگی و ورزشی ملوان بندر انزلی در بیانیه ای به درخواست مالکیت دو عضو سابق هیات مدیره این باشگاه پاسخ داد و واگذاری این باشگاه را تنها منوط به قبول دو شرط امکان پذیر دانست.

به گزارش گیلانستان باشگاه فرهنگی و ورزشی ملوان بندرانزلی در بیانیه‌ای به درخواست مالکیت دو عضو سابق هیأت مدیره این باشگاه پاسخ داد و گفت واگذاری این باشگاه تنها با قبول دو شرط انجام می‌شود.

در متن این بیانیه آمده است:

در چند روز اخیر متن درخواستی با امضای آقایان مرادی و اسکندری منتشر شده که بر اساس آن، نامبردگان درخواست تحویل گرفتن باشگاه ملوان بندر انزلی را داشته‌اند، لذا جهت استحضار عزیزان یاد شده و همچنین مردم قهرمان شهرستان بندرانزلی خاطرنشان می‌گردد هییت مدیره برای واگذاری باشگاه ملوان دو شرط اساسی تعیین کرده که برای همگی متقاضیان محترم تاکنون تشریح شده است.

شرط اول؛ تأمین مبلغ ۵ میلیارد تومان برای تسویه بخشی از بدهی‌های برجای مانده گذشته، از جمله بدهی‌های خارجی، گشوده شدن پنجره نقل و انتقالات و دستمزدهای معوقه بازیکنان و کادر فنی تیم‌های پایه و بانوان است.

شرط دوم؛ نیز تأمین ۵ میلیارد تومان ضمانت نامه معتبر بانکی و یا به وثیقه گذاشتن ملکی به ارزشی معادل همین مبلغ است که در صورت رها شدن ملوان از سوی متقاضی مالکیت به هر دلیل، از ایجاد بحران برای تیم در میانه فصل جلوگیری شود بنابراین چنانچه این عزیزان توانایی فراهم کردن موارد یاد شده را دارند امکان واگذاری سهام در سریع‌ترین فرصت ممکن وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است از آنجایی که فرصت بسیار کمی تا رسیدن به تصمیم نهایی برای تیم ملوان در فصل جاری وجود دارد مقتضی است درخواست مذکور با مستندات لازم در اولین فرصت به وکیل محترم باشگاه تحویل داده شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار