کد خبر : 13960
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 خرداد 1396- 49: 17

وحدت در زیر چتر ولایت‌فقیه نقشه‌های دشمنان نظام و انقلاب را از بین می‌برد

وحدت در زیر چتر ولایت‌فقیه نقشه‌های دشمنان نظام و انقلاب را از بین می‌برد

مسئول دفتر آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه امام (ره) اسوه و الگوی تمام انسان‌های آزاده جهان است، گفت: وحدت در زیر چتر ولایت‌فقیه نقشه‌های دشمنان نظام و انقلاب را از بین می‌برد.

 به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام محمدحسین شمس در مراسم ارتحال امام (ره) در مسجد طالب‌زاده این شهر اظهار کرد: پروردگار عالم تنها قدرت هستی است که دارای حیات ابدی است.

وی با اشاره به اینکه ائمه اطهار (ع) و بزرگان نیز به‌واسطه اتصال با خدا ماندگار هستند افزود: حضرت امام خمینی (ره) شخصیت بزرگی است که نه‌تنها برای مردم ایران بلکه همه انسان‌های آزاده جهان اسوه و الگو است.

مسئول دفتر آیت‌الله نوری همدانی بابیان اینکه امام (ره) توانست افکار عالم و اندیشمندان جهان را به نفع خود تسخیر کند گفت: حضرت امام تنها سیاست‌مداری بود که توانست باتقوای الهی و خودسازی در دل مردم دنیا ماندگار شود.

وی افزود: امام برخلاف دیگر سیاستمداران دنیا  انسان الهی بود که توانست بافرهنگ دینی و اهل‌بیت (ع) مقابل قلدرترین و قدرتمندترین شخصیت‌های جهان بایستد و با تأسیس حکومت اسلامی بر دل‌ها حکومت کند و توجه همگان را به خود جلب کند و موردتکریم و تعظیم آن‌ها قرار گیرد.

شمس گفت: امام به ما آموخت تا در مقابل استکبار بایستیم و سر تعظیم فرود نیاوریم و هر جا که صدای مظلومی را شنیدیم حتی فراتر از مرزهای جغرافیایی به کمکش بشتابیم و عزتمند زندگی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند  افزود: مسئولان باید قدر مردم را بدانند زیرا آن‌ها بودند که انقلاب کردند و پای نظام در همه شرایط ایستادند.

مسئول دفتر آیت‌الله نوری همدانی انقلاب امام را احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) خواند و تصریح کرد: مردم همیشه درصحنه‌های انقلاب حضور گسترده داشتند  همان‌طور که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها حضور یافتند و ما نباید حضور مردم را به خاطر نتیجه‌ای که موردنظر ما نبوده به تلخی بکشانیم همه باید در چارچوب قانون حول محور ولایت حرکت کنیم تا اختلافات داخلی موجبات نفوذ دشمنان نشود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بعد از امام (ه) توانست باتدبیر نظام را به‌خوبی هدایت کند، افزود: وحدت در زیر چتر ولایت‌فقیه نقشه‌های دشمنان نظام و انقلاب را از بین می‌برد و حرکت کردن در چارچوب قانون حول محور ولایت ضروری است./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار