کد خبر : 43777
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398- 49: 16

رئیس سازمان بسیج مداحان گیلان:

وحدت مسلمانان باعث انزوای استکبار می‌شود

وحدت مسلمانان باعث انزوای استکبار می‌شود

رئیس سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه وحدت میان ملت‌های مسلمان باعث منزوی شدن استکبار می‌شود، گفت: عده‌ای همواره سعی داشته تا اتحاد و وحدت در کشور را از بین برده و میان شیعه و سنی تفرقه بی اندازند.

به گزارش گیلانستان مصطفی منزوی امروز در همایش وحدت با حضور روحانیون و مداحان شیعه و سنی در حسینیه سپاه این شهر با بیان اینکه وحدت میان ملت‌های مسلمان باعث منزوی شدن استکبار می‌شود، اظهار کرد: در دنیا کشورهای مسلمان بسیار زیادی وجود دارد که اگر این ملت‌ها باهم اتحاد داشته و در زیر سلطه آمریکا نروند بسیاری از مشکلات خاورمیانه حل‌شده و جهان اسلام به مسیر خود باقدرت بیشتری ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اتحاد موجود میان شیعه و سنی در انقلاب اسلامی گفت: عده‌ای همواره سعی داشته تا اتحاد و وحدت در کشور را از بین برده و میان شیعه و سنی تفرقه بی اندازند ولی مردم ما این توطئه‌ها را خنثی و برادران اهل تسنن در آرامش در کنار برداران و خواهران شیعه در حال زندگی هستند.

رئیس سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه در قرآن به اتحاد میان ملت‌های مسلمان سفارش شده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود آیات و روایت زیادی را در رابطه با اتحاد با دیگر ملت‌های مسلمان فرموده و بیان داشتند هر زبانی که به اتحاد میان ملت‌های مسلمان کمک کند زبان الهی است.

منزوی هفته وحدت را نماد انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: آن شیعه‌ای که با سرویس‌های جاسوسی انگلیس و آن سنی که با سرویس‌های جاسوسی آمریکا در ارتباط هستند هر دو دشمن اسلام بوده و هر زبانی که وحدت مسلمانان را از بین ببرد زبان دشمن است

وی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای از بین بردن وحدت میان ملت‌های مسلمان بیان کرد: پیشرفت کشور در سایه اتحاد میان شیعه و سنی است و اگر مسؤولین به فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری توجه کنند هیچ قدرتی نمی‌تواند این اتحاد را از بین ببرد.

رئیس سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مداحان باید ارتباط خود با قرآن را حفظ کنند، گفت: مداحان در جلسات خود جوانان بسیار زیادی را جذب کرده که این امر می‌تواند به اتحاد میان شیعه و سنی کمک کرده و لازمه انجام این حفظ ارتباط با قرآن و اهل‌بیت است.

منزوی اهل‌بیت را عامل وحدت میان مسلمانان دانست و افزود: بسیاری از شاگردان برجسته امام جعفر صادق (ع) از بزرگان اهل سنت بوده و این امر نشان می‌دهد اهل‌بیت عامل وحدت است نه تفرقه.

وی با اشاره به نقش مداحان در جذب جوانان به هیئت‌های عزاداری تصریح کرد: مداحان دارای ظرفیت بسیار خوبی در جذب جوانان به جلسه‌های عزاداری بوده و باید در این جلسات به اتحاد میان شیعه و سنی و دیگر ملت‌های مسلمان کمک کرده و آنان را به سمت دین و اسلام سوق دهند زیرا استکبار می‌خواهد جوانان ما را از راه اسلام و خدا دور کند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار