کد خبر : 82906
تاریخ انتشار : جمعه 20 آبان 1401- 56: 7

وداع مردم آستانه با شهید مدافع امنیت «مجید یوسفی»

وداع مردم آستانه با شهید مدافع امنیت «مجید یوسفی»

مراسم وداع با پیکر پاک شهید مدافع امنیت «مجید یوسفی» امشب در شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

به گزارش گیلانستان به نقل از شبستان، دیار شهیدان خوش‌سیرت، امشب میزبان مراسمی باشکوه در گلزار شهدای این شهر در وداع با پیکر پاک شهید مدافع امنیت «مجید یوسفی» بود. شهیدی که برای دفاع از امنیت مردم و حفظ ارزش‌های نظام در درگیری با اغتشاشگران جان خود را از دست داده و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

 

در این مراسم که مزین به تصاویر رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهید یوسفی بود، اقشار مختلف مردم با پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت وداع کردند. همه مردم برای عرض تسلیت به خانواده و همرزمان شهید یوسفی آمده بودند و با حضور گسترده خود اعلام کردند تا دشمنان بدانند، نقشه‌هایی که برای ایران کشیده‌اند، خواب پریشانی بیش نیست و مردم ایران همواره حامی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

 

 

شهید یوسفی شامگاه سه شنبه (۱۷ آبان) در حین دستگیری یکی از اغتشاشگران که روزهای گذشته در شهر بندرکیاشهر اقدام به آتش زدن و تخریب اموال عمومی کرده بودند، با حمله خودروی ال ۹۰ یکی دیگر از اغتشاشاگران بین ماموران، به شهادت رسید و مردم مومن و ولایتمدار گیلان را داغدار کرد. وی سومین شهید مدافع امنیت گیلان طی ۱۵ روز گذشته بوده است.

 

 

 

پیکر مطهر شهید « مجید یوسفی» جمعه(۲۰  آبان) ساعت ۹ صبح از مقابل کانون بسیج شهرستان آستانه اشرفیه برگزار و سپس در گلزار شهدای این شهر به خاک آرامیده خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار