کد خبر : 38192
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

رئیس ورزش و جوانان بندرانزلی:

ورزشکار گیلانی رکورد‌زنی با پدل‌بورد را در دریای خزر آغاز کرد

ورزشکار گیلانی رکورد‌زنی با پدل‌بورد را در دریای خزر آغاز کرد

رئیس ورزش و جوانان بندرانزلی از اقدام ورزشکار گیلانی برای رکوردزنی با پدل بورد به مدت ۲۵ ساعت در آب‌های داخلی دریای خزر خبر داد و گفت: در حال حاضر رکورد قایقرانی با پدل بورد به مدت ۲۴ ساعت متعلق به ورزشکار نروژی است.

به گزارش گیلانستان حسن قهرمانی با بیان اینکه یکی از ورزشکاران اهل شهرستان بندرانزلی برای جابه‌جا کردن رکورد قایقرانی با پدل بورد به مدت 25 ساعت تلاش خود را از امروز صبح آغاز کرده است اظهار داشت: در حال حاضر رکورد قایقرانی به‌مدت 24 ساعت با پدل بورد متعلق به ورزشکاری از کشور نروژ است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی پدل‌بورد را یک شناور مخصوص برای حرکت روی سطح آب دانست و عنوان کرد: امیدواریم “فرشید سلمان‌پور” با قایقرانی به‌مدت 25 ساعت آن هم به‌صورت ایستاده در دریای خزر بتواند تلاش خود را به نتیجه برساند و رکورد قایقرانی با پدل‌بورد جهان را به مدت یک ساعت ارتقاء دهد.

قهرمانی با بیان اینکه سلمان‌پور از ساعت 6 و 30 دقیقه امروز کار خود را از محل پایگاه قایقرانی سنگاچین شهرستان بندرانزلی آغاز کرده است تصریح کرد: این ورزشکار پرتلاش در سنوات گذشته نیز در حوزه‌های مختلف رکوردهایی را جابه‌جا کرده علاوه بر این‌ها چندین ورزشکار را نیز در بخش رکوردزنی تعلیم داده است.

وی پارو زدن در آب‌های دریای خزر به‌مدت 25 ساعت را تلاش جدید این ورزشکار گیلانی جهت ثبت رکوردی جدید برای کشورمان خواند و ابراز داشت: سلمان‌پور قایقرانی با پدل‌بورد را از رامسر و چابکسر به‌سوی جلوتر تا زمانی که جهت وزش باد مناسب باشد ادامه خواهد داد و بلافاصله پس از تغییر جهت باد مسیر خود را تغییر می‌دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه در صورت تغییر جهت وزش باد ورزشکار گیلانی پاروزنی با پدل‌بورد را به سمت سواحل تالش و رضوانشهر ادامه خواهد داد تصریح کرد: بعد از گذشت 25 ساعت قایقرانی ایستاده و با ثبت رکورد جدید، سلمان‌پور به‌سمت محل باشگاه قایقرانی سنگاچین حرکت خواهد کرد.

قهرمانی با اشاره به اینکه این ورزشکار اهل شهرستان بندرانزلی در سنوات گذشته مربی یکی از رشته‌های ورزشی کشورمان در سطوح ملی نیز بوده است تصریح کرد: کشیدن قایق چند تنی در آب با شنا و تعلیم چندین شاگرد برای رکوردزنی در ورزش‌های آبی از جمله برخی از افتخارات ورزشی فرشید سلمان‌پور است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار