کد خبر : 34795
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397- 21: 17

رئیس فدراسیون ورزش‌ کارگری:

«ورزش کارگری» به سایت فدراسیون پزشکی و ورزشی کشور اضافه شد

«ورزش کارگری» به سایت فدراسیون پزشکی و ورزشی کشور اضافه شد

رئیس فدراسیون ورزش‌ کارگری گفت: رکن اصلی اقتدار سازمان‌ها، پایگاه‌های اجتماعی آن‌هاست که در این راستا فیلد ورزش کارگری در سایت فدراسیون پزشکی و ورزشی اضافه شد.

به گزارش گیلانستان جواد رمضی صبح امروز در جلسه مجمع عمومی سالانه ورزش‌ کارگری استان گیلان در رشت اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه ورود به سال جدید قرار داریم امیدواریم که در حوزه ورزش‌ کارگری شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌ کارگری با اشاره به اینکه اقدامات مهمی در سال ۹۷ در حوزه ورزش کارگران اجرایی شد ابراز داشت: در برنامه و تقویم مصوب شده سال ۹۷ که به استان‌ها ابلاغ شد بیش از ۷۰ رویداد ورزشی کشوری داشتیم که بیش از ۹۰ درصد آن محقق شد.

رمضی با اشاره به اینکه در سال ۹۷ شاهد افزایش ۲۰ درصدی میزان برگزاری رقابت‌ها در کشور بودیم تصریح کرد: در این راستا دستورالعمل‌های هر رقابت قبل از شروع مسابقات ابلاغ شده و تلاشمان در این جهت بوده که بتوانیم انگیزه حضور و فعالیت کارگران را افزایش دهیم.

وی به برخی مشکلات اجتماعی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه ورزشی اشاره کرد و افزود: با توجه به مشکلات و مسائل مختلف اجتماعی همچنان درصدد هستیم تا طی  ۲ یا ۳ سال آینده میزان مشارکت استان‌های مختلف را در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور افزایش دهیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌ کارگری با اشاره به اینکه هیئت‌های ورزش کارگری در استان‌های مختلف با مشکلاتی روبه‌رو هستند خاطرنشان کرد: در کنار مسائل و مشکلات، راهکارهای متعددی هم  برای حل این مسائل وجود دارد بنابراین مشکلات حضور کارگران در مسابقات باید حل شود.

رمضی با بیان اینکه ورزش جزء ضرورت‌ها به‌شمار می‌رود اعلام کرد: در این راستا سعی کردیم با توجه به شرایط امروز راهکارهای تسهیل را شناسایی کنیم و به‌طور کلی سعی کردیم در حوزه ورزش‌ کارگری سیاست‌هایمان را مطابق با شرایط امروز قرار دهیم.

وی به تشکیل کارگروه‌هایی در فدراسیون ورزش‌ کارگری کشور اشاره کرد و ابراز داشت: این کارگروه‌ها برای بررسی مشکلات حوزه ورزش کارگران تشکیل شده و راهکار نیز ارائه می‌دهد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری به افزایش ۲۵ درصدی حضور ورزشکاران کارگر در مسابقات قهرمانی کشور اشاره کرد و افزود: در این راستا یکی از سیاست‌های اصلی ورزش کارگری را در برگزاری مسابقات نشاط‌ آور و ورزش‌هایی که جنبه تفریحی هم دارند قرار دادیم.

رمضی با بیان اینکه در حال حاضر برنامه‌ریزی و تقویم خوبی برای سال ۹۸ پیش‌بینی کردیم و قبل از آغاز سال جدید آن را در اختیار استان‌ها قرار می‌دهیم گفت: در این تقویم بالای ۸۰ درصد رقابت مصوب وجود دارد که در این مسیر انتظار داریم با رشد ۱۰ تا ۱۲ درصدی رقابت‌ها مواجه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در سال ۹۷ مسابقاتی را برگزار کردیم که برای نخستین بار برگزار می‌شد مانند فوتبال روی میز بانوان و آقایان و مسابقات طناب‌کشی بانوان و آقایان که برای نخستین بار در سطح کشوری برگزار شد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری با تأکید به اینکه در کنار برگزاری رقابت‌ها و مسابقات نگاهی هم به مسابقات بین‌المللی و مسابقات نشاط‌ آور هم داریم افزود: در سال ۹۸ هم برگزاری مسابقات جدیدتری در کنار دیگر مسابقات پیش‌بینی کردیم که مسابقات کبدی و رشته‌های دیگر یکی از آن‌ها است.

رمضی به برگزاری همایش‌ها، جشنواره‌های خانوادگی در سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: فیلد ورزش کارگری در سایت فدراسیون پزشکی و ورزشی اضافه شده است و ورزشکاران حوزه کارگری می‌توانند در این فیلد ثبت نام کنند که در این مسیر یک پایگاه اجتماعی قابل دفاع ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با حرکت در این مسیر ورزش کارگری می‌تواند جایگاه خود را در بین دیگر فدراسیون‌های ورزشی پیدا کند خاطرنشان کرد: همیشه رکن اصلی در خصوص اقتدار و قدرت سازمان‌ها، پایگاه‌های اجتماعی آن سازمان‌ها هستند.

رئیس فدراسیون ورزش‌ کارگری به نخستین اعزام به مسابقات بین‌المللی جام شرکت‌ها و تشکیلات ویژه کارگران دنیا اشاره کرد و افزود: در مسابقات جام شرکت‌ها،  شرکت‌های مختلف و معتبر دنیا مانند شرکت بنز به رقابت می‌پردازند.

رمضی با اشاره به اینکه سومین دوره مسابقات جام‌ شرکت‌ها در یک سطح بالا و حرفه‌ای به‌زودی برگزار می‌شود گفت: در این راستا سیاستی را تبیین کردیم تا بتوانیم در آن مسیر با برنامه‌ریزی‌های مختلف انگیزه رقابت‌های بین‌المللی را در بین کارگران افزایش دهیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار