کد خبر : 81097
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶

بیانیه انجمن اسلامی پزشکان گیلان:

وزارت بهداشت با انتصاب شخصیتی متعهد، علمی و دلسوز فضا را برای ارتقای حوزه سلامت گیلان فراهم نموده است

وزارت بهداشت با انتصاب شخصیتی متعهد، علمی و دلسوز فضا را برای ارتقای حوزه سلامت گیلان فراهم نموده است

در بیانیه انجمن اسلامی پزشکان گیلان آمده است: وزارت بهداشت فضا را برای ارتقای حوزه سلامت گیلان فراهم نموده است.

به گزارش گیلانستان، شاخه گیلان انجمن اسلامی پزشکان ایران شاخه گیلان در پی انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

باسمه تعالی

رهبر معظم انقلاب اسلامی:

” بایستی کسانی بر سر کار بیایند که معتقد به مردم باشند. واقعاً عنصر جوان را قدر بدانند و عملکرد انقلابی داشته باشند. حقیقتاً عدالتخواه باشند، نه اینکه به لقلقه‌ی زبان اسم عدالت آورده بشود. به معنای واقعی کلمه عدالتخواه باشند و ضد فساد باشند.”

عرصه بهداشت و درمان در هر کشوری از مهمترین عرصه ها به شمار می آید و در ایران اسلامی که آموزش و پژوهش در علوم پزشکی نیز با بهداشت و درمان در قالب دانشگاه های علوم پزشکی ادغام شده است اهمیت این دانشگاه ها دوچندان است.

دولت پرتحرک و انقلابی آیت الله رییسی با رویکردی مردمی، فسادستیز و تحول گرایانه و عملکردی جهادی در رفع مشکلات کشور که اینک امیدها را در دل بسیاری از مردم ایجاد نموده است بیش از پیش به حضور مدیرانی متعهد، عالم، کارآمد، فسادستیز و جهادی نیاز دارد تا بتواند با سرعت بیشتری به وعده ها عمل نموده و از مشکلات انباشته شده از قبل بکاهد.

با توجه به مشکلات گسترده عملکردی و مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان و تاکید بسیاری از جریانات انقلابی بر ضرورت تغییر در مدیریت آن، اینک که وزارت بهداشت با انتصاب شخصیتی متعهد، علمی، دلسوز و باتجربه ای چهار دهه ای در دانشگاه علوم پزشکی گیلان فضا را برای ارتقای حوزه سلامت گیلان فراهم نموده است، ضمن تقدیر از وزارت بهداشت دولت انقلابی آیت الله رییسی در این زمینه، بر تمامی مسئولان و کنشگران موثر استان گیلان است که فرصت را غنیمت شمرده و با هم افزایی با ظرفیت های این دانشگاه در کاهش مشکلات آن بکوشند.

از دکتر حیدرعلی بالو نیز انتظار می رود از تمامی ظرفیت های موجود در این دانشگاه اعم از اعضای هیئت علمی، پزشکان و پیراپزشکان و پرسنل اداری جهت تحول در حوزه مدیریتی و برنامه ای این دانشگاه با رویکردی عدالت محور، دانش محور و فسادستیزانه بهره برده و از هرگونه کوتاهی یا فرصت سوزی پرهیز‌ نماید.

در پایان امیدوار است تیم جدید مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با توکل بر خداوند متعال شرایطی را در این استان فراهم آورد که به تعبیر رهبر معظم انقلاب بیمار جز درد و رنج بیماری اش، ناراحتی دیگری نداشته باشد.

انجمن اسلامی پزشکان ایران_ شاخه گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار