کد خبر : 30688
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴

وزارت صنعت با احتکار کنندگان کالاهای اساسی برخورد جدی کند

وزارت صنعت با احتکار کنندگان کالاهای اساسی برخورد جدی کند

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه وزیر جدید صنعت معدن و تجارت باید به ورود و خروج کالاهای اساسی نظارت داشته باشد اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات ما احتکار کالاهای اساسی توسط عده‌ای سودجو است که وزیر جدید باید به آن نظارت دقیق و با احتکار کننده برخورد جدی کند.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی در آئین‌‌ عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان با بیان اینکه نتایج انتخابات آمریکا باعث منزوی شدن ترامپ می‌شود اظهار کرد: رئیس‌جمهور آمریکا با پیروزی دموکرات‌ها قدرت سابق خود را نخواهد داشت زیرا قطعاً با مخالفت زیادی از سوی دموکرات‌ها روبه‌رو خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه در بین مسؤولین آمریکا یک شکافت ایجادشده است گفت: با پیروزی دموکرات‌ها یک شکافت و اختلاف عمیق بین مسؤولین آمریکا ایجادشده است که امیدوارم دستگاه دیپلماسی ما از این اختلاف به‌خوبی استفاده کنند.

امام‌جمعه شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به عقب‌نشینی آمریکا در تحریم‌ها افزود: آمریکا برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران برنامه بلندمدتی داشت ولی وقتی مخالفت برخی کشورها را دید مجبور شد چند کشور را از نخریدن نفت ایران معاف کند.

طیبی با اذعان به اینکه از وزیر اقتصاد انتظار داریم‌ به وضعیت اقتصادی کشور رسیدگی دقیق کند تصریح کرد: مردم تحت‌فشار شدید اقتصادی هستند و وزیر جدید باید در مرحله اول به نا به سامانی وضعیت ارز سکه و نقدینگی رسیدگی و آن را حل کند.

وی لازمه حل مشکلات وزارت صنعت معدن و تجارت را استفاده از نیروهای پاک دست دانست و بیان کرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات وزارت صنعت معدن و تجارت وجود معاون‌هایی بود که فقط در فکر جیب خود بودند و الآن هم تحت پیگرد قانونی هستند لذا از وزیر جدید می‌خواهیم از نیروهای باتجربه و پاک دست استفاده کند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه وزیر جدید صنعت معدن و تجارت باید به ورود و خروج کالاهای اساسی نظارت داشته باشد اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات ما احتکار کالاهای اساسی توسط عده‌ای سودجو است که اگر وزیر جدید به آن نظارت دقیق و با احتکار کننده برخورد جدی کند مردم ما در آرامش بیشتری خواهند بود.

طیبی با انتقاد از طولانی شدن عرضه سبد حمایتی توسط دولت گفت: وزارت تعاون و رفاه و امور اجتماعی مدتی است که می‌گوید سبد حمایتی کالا عرضه می‌کند ولی تاکنون چنین کاری نکرده و امیدواریم هرچه سریع این کار انجام شود و به قولی که داده‌اند عمل کنند زیرا همین کارها باعث می‌شود مردم حس کنند مسؤولین در حال خدمت هستند.

وی با اذعان به حضور باشکوه مردم در مراسم عزاداری دهه آخر صفر افزود: مردم ما ثابت کردند در هر شرایط اقتصادی باشند ارادت خود را به اهل‌بیت فراموش نمی‌کنند از هر کمکی برای بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار