کد خبر : 19639
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1396- 49: 20

وزش شدید باد گرم در رشت ۱۵ آتش‌سوزی را در یک روز رقم زد

وزش شدید باد گرم در رشت ۱۵ آتش‌سوزی را در یک روز رقم زد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری رشت گفت: در اثر وزش باد گرم در رشت ۱۵ مورد آتش‌سوزی به‌وقوع پیوست که ۸ مورد آن مربوط به علف‌زارها بود.

به گزارش گیلانستان، شهرام مومنی در گفت‌و‌گویی، با اشاره به آماده باش نیروهای سازمان آتش‌نشانی به‌دلیل وزش بادهای گرم اظهار داشت: در روز اول وزش بادهای گرم شاهد وقوع ۱۵ مورد آتش سوزی بودیم.

وی با بیان اینکه ۸ مورد از آتش سوزی‌ها مربوط به حریق علف‌زارها بوده است گفت: یک مورد سقوط درخت بر روی کابل‌های برق در بلوار لاکان و همچنین وقوع یک مورد سقوط حلب سقف ساختمان از دیگر موارد به‌وقوع پیوسته امروز بود.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری رشت با اعلام اینکه موارد به وقوع پیوسته تلفات جانی در پی نداشته است خاطرنشان کرد: مردم عزیز می‌بایست نکات ایمنی لازم در هنگام وزش بادهای گرم را رعایت کنند.

مومنی تشریح کرد: شهروندان گرامی می‌بایست از برپا کردن آتش در علف‌زارها، در کنار ابینه‌ها و خودروها جلوگیری کنند تا از بروز هرگونه آتش‌سوزی احتمالی جلوگیری شود.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری رشت افزود: ساکنان آپارتمان‌ها و ساختمان‌های چند طبقه می‌بایست نسبت به جمع آوری اجسامی مانند گلدان که احتمال سقوط آن‌ها از ارتفاع وجود دارد اقدام کنند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار