کد خبر : 5439
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1395- 29: 18

وزیر ارشاد لایحه بهبود وضعیت اشتغال خبرنگاران را تنظیم و تقدیم مجلس کند

وزیر ارشاد لایحه بهبود وضعیت اشتغال خبرنگاران را تنظیم و تقدیم مجلس کند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌خواهیم به صورت کارشناسی لایحه‌ای را به منظور بهبود وضعیت اشتغال خبرنگاران تنظیم و به صحن مجلس تقدیم کند.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی‌نژاد صبح امروز در جریان سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: قرار بود تالار بزرگ فرهنگی مرکزی رشت به‌زودی افتتاح شود اما هنوز این موضوع تحقق نیافته است.

وی با بیان اینکه در کتابخانه ملی رشت آثار بسیار ارزشمندی قرار دارد، افزود: کمترین محافظتی از از این آثار ارزشمند صورت نمی‌گیرد و هیچ‌گونه منابع مالی به کتابخانه ملی رشت اختصاص داده نشده و به حال خودش رها شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت اشتغال خبرنگاران خطاب به وزیر ارشاد گفت: خبرنگاران از امنیت و ثبات شغلی برخوردار نبستند و از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌خواهیم تا به صورت کارشناسی لایحه‌ای را به منظور بهبود وضعیت اشتغال خبرنگاران تنظیم کرده و به صحن مجلس تقدیم کند.

 نماینده دیگر مردم رشت در مجلس نیز خطاب به جنتی به عنوان نماینده دولت در گیلان اظهار کرد: واردات برنج در زمان برداشت محصول موجب نابودی حاصل دسترنج کشاورزان می‌شود و دولت باید از واردات برنج به شدت جلوگیری کند تا کشاورزان آسیب نبینند.

محمدصادق حسنی با بیان اینکه کشاورزان از اقشار زحمتکش جامعه هستند، تصریح کرد:حق کشاورزان نیست که مشکل مالی داشته باشند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار