کد خبر : 39767
تاریخ انتشار : شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳

مداح اهل بیت(ع) در گفتگو با گیلانستان:

وزیر بهداشت ثابت کرد از فلسفه اشک چیزی نمی‌داند/ اظهارات ایشان کاملا غیر دینی، غیر علمی و غیر روانشناسی است

وزیر بهداشت ثابت کرد از فلسفه اشک چیزی نمی‌داند/ اظهارات ایشان کاملا غیر دینی، غیر علمی و غیر روانشناسی است

مسئول کانون مداحان شهرستان رشت گفت: اظهارات وزیر بهداشت کاملا غیر دینی، غیر علمی و غیر روانشناسی بوده و ناشی از عدم آگاهی و شناخت ایشان نسبت به عظمت دستگاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام است.

دکتر حاج جواد کامرانی در گفتگو با خبرنگار سرویس مذهبی گیلانستان در انتقاد به سخنان وزیر بهداشت در جسارت به ساحت مقدس شیعیان و گریه کنان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام که گفته بود؛ «ما ۱۴ تولد در شیعه داریم با ۱۳ وفات، اما همیشه دلمان می‌خواهد گریه کنیم و ضجه بزنیم. باید این فضای غم انگیز را شکست و آن را تعدیل و تلطیف کرد» اظهار کرد: وزیر بهداشت ثابت کرد که از معنا و فلسفه اشک چیزی نمی داند.

این مداح اهل بیت علیهم السلام خاطرنشان کرد: یکی از اشک هایی که وجود دارد، اشک بر امام حسین و اهل بیت علیهم السلام است که بسیار انرژی بخش و جهت دهنده به سمت بندگی خداوند بوده و مورد تاکید روایات بسیاری از ائمه معصومین علیه السلام به شیعیان می باشد.

مسئول کانون مداحان شهرستان رشت ضمن محکوم کردن سخنان وزیر بهداشت ابراز نمود: این اظهارات کاملا غیر دینی، غیر علمی و غیر روانشناسی بوده و ناشی از عدم آگاهی و شناخت ایشان نسبت به عظمت دستگاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام است.

وی در پایان اذعان کرد: از وزیر بهداشت انتظار می رود که به جای فرار رو به جلو، از مردم و آحاد مسلمین رسما عذرخواهی نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار