کد خبر : 56684
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴

نماینده مردم رشت در مجلس:

وزیر پیشنهادی برای وزارت صمت متخصص و کارآزموده باشد

وزیر پیشنهادی برای وزارت صمت متخصص و کارآزموده باشد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حساسیت مجلس برای انتخاب وزیر صمت گفت: دولت باید عزم خود را برای معرفی یک وزیر پیشنهادی قوی، بدون حاشیه، باتجربه و متخصص جزم کند.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد امروز با اشاره به بلاتکلیفی وزارت صمت در داشتن وزیر، اظهار کرد: دولت باید عزم خود را برای معرفی یک وزیر پیشنهادی قوی، بدون حاشیه، باتجربه و متخصص جزم کند.

وی با ارزیابی عملکرد مجلس در رابطه با گزینه‌های معرفی‌شده به‌عنوان وزیر پیشنهادی وزارت صمت از سوی دولت، افزود: مجلس از اینکه به مدرس خیابانی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی نداد، اشتباه کرد.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارآمدی وزیر پیشنهادی قبلی دولت برای تصدی وزارت صمت، گفت: مدرس خیابانی از نیروهای باتجربه وزارت صمت بود و ما از وی یک نیروی پرتلاش و بدون حاشیه سراغ داشتیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حساسیت بالای مجلس نسبت به وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت، بیان کرد: مجلس حتماً در رابطه با وزیر پیشنهادی وزارت خانه صمت حساسیت لازم را اعمال خواهد کرد و تغییر نگرشی در این رابطه خواهد داشت.

کوچکی نژاد با انتقاد از گمانه‌زنی‌ها برای معرفی چند نیروی غیرمتخصص و بی‌تجربه از سوی دولت برای وزارت صمت، تصریح کرد: نیروهایی که دولت در حال حاضر در تلاش است تا برای وزارت خانه صمت معرفی کند تجربه و تخصصی نیز در رابطه با مأموریت‌های آن ندارند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار