کد خبر : 12107
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳

وصیتنامه امام(ره) منشور انقلاب اسلامی است/ مردم با مطالعه دقیق سخنان معمار کبیر انقلاب داوطلبان شایسته و اصلح را انتخاب کنند

وصیتنامه امام(ره) منشور انقلاب اسلامی است/ مردم با مطالعه دقیق سخنان معمار کبیر انقلاب داوطلبان شایسته و اصلح را انتخاب کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: وصیتنامه امام(ره) به عنوان منشور انقلاب اسلامی باید نصب‌العین تمام مردم به ویژه مسؤولان باشد.

به گزارش گیلانستان،  حجت‌الاسلام مجتبی اشجری صبح امروز در جلسه بیست و هشتمین سالروز بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، ولادت امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت عباس(ع) را تبریک گفت.

وی با بیان اینکه ولادت امام حسین(ع)  روز پاسدار نامگذاری شده است، تصریح کرد: امیدواریم خداوند توفیق پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی را نصیب همه کند ضمن اینکه در آستانه ۱۴ خردادماه قرار داریم که در تاریخ انقلاب اسلامی یادآور عروج امام(ره) بوده و با گذشت ۲۸ سال از ارتحال آن رهبر آسمانی هنوز شخصیت ایشان برای تمام آزادیخواهان محبوب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امام(ره) را نماد پرهیزکاری و پارسایی، شجاعت، مردم‌داری، مبارز و سازش ناپذیر خواند و بیان کرد: امام راحل با اخلاص کم‌نظیر توانست دل‌های آزادمردان جهان را فتح کند.

وی هدف امام راحل از تشکیل حکومت اسلامی را اجرای قوانین اسلامی و احیای ارزش‌های اسلامی عنوان کرد و گفت: امسال سالروز ارتحال امام(ره) مقارن با نهم ماه مبارک رمضان است و فرصت مناسبی با استفاده از ظرفیت مساجد برای بازخوانی اندیشه‌های امام(ره) محسوب می‌شود.

اشجری با تصریح بر اینکه وصیتنامه امام راحل منشور انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: وصایای امام(ره) همواره باید نصب‌العین برای تمام مردم به ویژه مسؤولان باشد و امام(ره) با اعتقاد عمیق به خداوند و اخلاص کم‌نظیر توانست دل‌های آزادمردان جهان را فتح کند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه ویژگی‌های فردی، اجتماعی و سیاسی امام خمینی(ره) ایشان را به عنوان رهبری ممتاز و بی‌نظیر در عالم معرفی کرده بود، گفت: هدف اصلی نهضت امام خمینی(ره) تشکیل حکومت اسلامی با احیا و حفظ ارزش‌های دینی بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، یادآور شد: برخی از نظریه پردازان سیاسی اعتقاد دارند هر رهبر قدرتمندی سه دوره نفوذ، اقتدار و سقوط را با خود به همراه دارد اما در رهبری امام(ره) این نفوذ و اقتدار است که تداوم می‌یابد.

وی اقدام پسندیده مجلس خبرگان رهبری در فرصت کوتاه از ارتحال امام(ره) برای تعیین مقام معظم رهبری به عنوان سکان‌دار نظام مقدس اسلامی را نشان‌دهنده عنایت و لطف خداوند به مردم این سرزمین دلاور خیز دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مرگ امام(ره) را مساوی با مرگ نظام می‌دانستند اما با انتخاب شایسته رهبر فرزانه انقلاب تمام توطئه‌ها خنثی شد.

اشجری به برگزاری انتخابات اشاره کرد و متذکر شد: در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز قرار داریم و مردم فهیم ایران اسلامی با مطالعه دقیق سخنان معمار کبیر انقلاب اسلامی زمینه حضور شایستگان و داوطلبان اصلح را فراهم کنند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار