کد خبر : 50614
تاریخ انتشار : شنبه 13 اردیبهشت 1399- 08: 18

نماینده مردم رودسر و املش:

وضعیت امروز اقتصاد کشور ما حاصل تفکرات افرادی مانند تاج زاده و امین زاده است

وضعیت امروز اقتصاد کشور ما حاصل تفکرات افرادی مانند تاج زاده و امین زاده است

اسدالله عباسی گفت:‌ وضعیت امروز اقتصاد کشور ما حاصل تفکرات افرادی مانند تاج زاده و امین زاده است و این افراد به جای انتقاد باید پاسخگوی این وضعیت باشند.

به گزارش گیلانستان اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات اخیر تاج زاده و امین زاده در مورد پرتاب ماهواره نور گفت: پرتاب ماهواره نور یک موفقیت بزرگ است که در سطح جهان حتی دشمنان ما به موفقیت ایران در این کار اذعان داشتند.

وی افزود: از سوی دیگر مسؤول امور اقتصادی دولت است و کار پرتاب ماهواره توسط نهادهای حاکمیتی انجام شده و اینها دو مقوله جدا از هم هستند و نمی‌توان هر دو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ یک جا مورد بررسی قرار داد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: اگر امروز اقتصاد کشور ما مشکل دارد، این مشکل نتیجه تفکرات افرادی مثل تاج زاده و امین زاده است و آنها به جای این گونه انتقادات باید پاسخگوی این وضعیت باشند.

عباسی خاطرنشان کرد: البته این افراد به دلیل این که در انزوای سیاسی قرار دارند به دنبال بازیابی اعتبار خود هستند و به همین خاطر در فضای مجازی این اظهارات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح می‌کنند.

وی در پایان گفت: بها دادن به صحبت‌های این گونه افراد و پاسخ دادن به اظهاراتشان درواقع بزرگ کردن آنهاست و نباید بیش از حد به حرف‌های آنها توجه کرد.

محسن امین زاده و تاج زاده در صفحات خود در فضای مجازی عنوان کرده بودند که خوب است ما ماهواره به فضا پرتاب کنیم اما باید مراقب باشیم که مثل شوروی نشویم و وضعیت به گونه‌ای نشود که اعتماد مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست بدهیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار