کد خبر : 28585
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 شهریور 1397- 41: 17

وضعیت ترافیک محورهای ورودی و خروجی گیلان نسبتاً آرام است

وضعیت ترافیک محورهای ورودی و خروجی گیلان نسبتاً آرام است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت:‌ وضعیت تردد و شرایط ترافیکی در جاده‌های ورودی به سمت گیلان و محورهای خروجی آن نسبتاً آرام است.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ طبق گزارش مرکز کنترل ترافیک استان گیلان،‌ وضعیت ترافیک ورودی به گیلان از سمت رودبار و تردد در محورهای خروجی استان در مسیر گردنه حیران ورودی از سمت اردبیل نسبتاً آرام گزارش شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان عنوان کرد:‌ در حال حاضر در پل خطبه‌سرا حدفاصل بین آستارا و تالش شاهد ترافیک متراکمی هستیم اما این شرایط با حضور نیروهای پلیس کاملاً تحت کنترل کامل بوده و هیچ مشکل و گره خاص ترافیکی نیز در این محدوده وجود ندارد.

محمدپور به وضعیت ترافیکی سایر جاده‌های گیلان اشاره کرد و افزود:‌ در سایر جاده‌های مواصلاتی استان گیلان اعم از محورهای شرقی و غربی از جمله در محدوده منطقه آزاد انزلی فعلاً ورودی و خروجی خودروها و وسائط نقلیه با کمترین مشکل به صورت سیار گزارش می‌شود.

وی در مورد اینکه وضعیت فعلی محورها در ساعات عصر به چه صورت پیش خواهد رفت نیز اظهار داشت:‌ با توجه به حجم ورودی که از صبح امروز در ورودی و خروجی گیلان رصد شده است پیش‌بینی می‌شود همین وضعیت و شرایط نسبتاً آرام تا فردا در محورهای استان پایدار بماند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان ضمن اشاره به محدودیت ترافیکی فردا بیان داشت: جمعه ۹ شهریور جهت تسهیل در عبور و مرور خودروها محدودیت‌های ترافیکی در دو محور رشت به قزوین و آستارا به اردبیل به صورت لاین رفت و برگشت به مرحله اجرا در می‌آید.

محمدپور در مورد شرایط و نحوه اعمال محدودیت ترافیکی جمعه تصریح کرد:‌‌ بر اساس این تصمیم تردد خودروهای باربری سنگین به غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محورهای رشت به قزوین و آستارا به اردبیل از ساعت ۱۲ تا ۲۴ جمعه نهم شهریور ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: یکی از علت‌های تصادف در محورها بحث عدم توجه لازم و کافی به جلو از سوی رانندگان وسائط نقلیه است که از مصادیق آشکار و کاملاً بارز آن می‌توان به صحبت کردن حین رانندگی و یا نبود تمرکز و دقت اشاره کرد.

محمدپور استفاده از تلفن همراه توسط رانندگان به ویژه در سرعت‌های بالا را بسیار خطرآفرین اعلام کرد و گفت: ‌بیش از ۳۳ درصد علت اصلی بروز تصادفات درمحورهای استان گیلان،‌ عدم توجه به جلو است ‌به طوری که هرساله عده زیادی به همین علت در سوانح مختلف جان خود را از دست می‌دهند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پجمپننکگچجثک شنبه , ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

پککجگپ

رفتن به نوار ابزار