کد خبر : 49560
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

وضعیت گیلان از حیث کنترل اپیدمی کرونا به شرایط ثبات رسیده است

وضعیت گیلان از حیث کنترل اپیدمی کرونا به شرایط ثبات رسیده است

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس انتقاداتی که به نحوه عملکرد نمایندگان در بحث مقابله با کرونا در کشور می‌شود را رد کرد و گفت: وضعیت گیلان از حیث کنترل اپیدمی کرونا به شرایط ثبات رسیده است.

به گزارش گیلانستان ولی داداشی با بیان اینکه مجلس عملکرد بسیار خوبی در راستای مقابله با کرونا در کشور داشته و بحث تعلل خانه ملت در این قضیه به هیچ عنوان صحیح نیست اظهار داشت: با توجه به اقدامات بسیار خوبی که انجام شد وضعیت گیلان از حیث کنترل اپیدمی کرونا به شرایط ثبات رسیده است.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس پیگیری نمایندگان در سطح کشور و استان‌ها برای همراهی کردن و کمک به متولیان امر جهت مقابله با ویروس کرونا را قابل قبول خواند و عنوان کرد: با وجود آنکه حدود دو سوم نمایندگان فعلی مجلس در انتخابات اسفند 98 رأی نیاوردند و یا به هر دلیلی حضور نداشتند اما به تکلیف خود عمل کردند.

داداشی با تأکید بر اینکه نمایندگان فارغ از طیف‌های سیاسی و با هر نگرش و گرایشی اتحاد و همکاری بسیار خوبی برای حل و فصل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور داشتند تصریح کرد: امیدواریم این بیماری که آسیب‌های فراوانی به کسب و کار مردم وارد کرد هر چه زودتر در کشورمان ریشه‌کن شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس وضعیت بسیار بغرنج و بحرانی استان گیلان در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: در آن ایام سخت بیمارستان‌های گیلان تجهیزات لازم برای درمان بیماران را در اختیار نداشتند و وضعیت استان از حیث وجود مواد ضدعفونی کننده هم اصلاً مطلوب نبود.

وی مدیریت قابل قبول وزارت بهداشت و درمان و دستگاه‌های ذیربط و وارد شدن رئیس جمهور به میدان مبارزه با ویروس کرونا را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: بنده در همان اوایل کار با توجه به شرایط حساس کشور از منتقدان رئیس‌جمهور بودم که چرا شخصاً مدیریت ستاد ملی مبارزه با کرونا را بر عهده نگرفته است.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس حضور عملی و میدانی رئیس جمهور در ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و تمرکز مدیریت در این حوزه را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: پس از این اتفاق در استان‌ها به ویژه گیلان شاهد وقوع اتفاقات بسیار خوبی بودیم که به کنترل ویروس کرونا در استان کمک کرد.

داداشی تلاش دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از جمله گیلان برای مقابله با اپیدمی ویروس کرونا را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: تأمین تخت‌های بیمارستانی و دستگاه‌های سی‌تی‌اسکن در کنار راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی موجب شد گیلان از آن شرایط بسیار سخت شیوع ویروس کرونا عبور کند.

نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه رسالت و تکلیف مجموعه دولت در زمان پس از کنترل کرونا بسیار حساس‌تر و تعیین کننده‌تر می‌شود تصریح کرد: با توجه به آسیب‌های اقتصادی که به جهت این بیماری ایجاد شد از دولت انتظار داریم با تمام ابزارها و توان خود برای حمایت از مردم و قشرهای آسیب‌پذیر برنامه‌ریزی کند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار