کد خبر : 34704
تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397- 52: 17

کوچکی نژاد:

وظیفه دولت در ایجاد شرایط سفری آسان و کم هزینه برای مردم

وظیفه دولت در ایجاد شرایط سفری آسان و کم هزینه برای مردم

رییس فراکسیون گردشگری مجلس، دولت را مکلف به ایجاد شرایط سفری آسان و کم هزینه برای مردم دانست.

به گزارش گیلانستان جبار کوچکی نژاد با اشاره به نزدیکی فرا رسیدن ایام نوروز و سفر خانواده ها در تعطیلات ایام نوروز به اقصی نقاط کشور گفت: بهترین فرصت برای گذران اوقات فراغت خانواده ها، تعطیلات ایام نوروز است  اما متاسفانه دولت در این خصوص برنامه خاصی ندارد و غالبا خانواده‌ها برای گذران اوقات فراغت، خود برنامه‌ریزی می کنند.

دولت وظیفه دارد شرایط سفری آسان و کم هزینه را برای مردم ایجاد کند

رئیس فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری و مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی ادامه داد : دولت وظیفه دارد شرایط سفری آسان و کم هزینه را برای مردم ایجاد کند که آنچه در مشاهده وضعیت کنونی به دست می آید، بی برنامگی دولت در حوزه گردشگری است که می تواند آسیب زا باشد.

هزینه های بالای مسافرت، مانع سفر مردم شده است

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: گرانی‌های چند ماه گذشته و به تبع آن هزینه‌های بالای مسافرت برای خانواده‌ها ایجاد کرده است، بیشترین صدمه را به حوزه گردشگری تحمیل کرده است؛ زیرا خانواده‌ها تمایلی برای رفتن برای مسافرت ندارند و از جهت دیگر هزینه‌های سنگین، آنها را از رفتن به مسافرت منصرف می کند.

کاهش بیکاری با توسعه گردشگری کشور

این نماینده مجلس در دوره دهم تصریح کرد: با توجه به بیکاری جوانان و ظرفیت بسیار بالای کشور در بحث گردشگری و جذب گردشگر داخلی و خارجی، می توان با انجام اقداماتی درست، علاوه بر افزایش گردشگر در کشور، از میزان بیکاری جوانان کاهش داد که این اقدامات عزم جدی دولت را می طلبد.

رئیس فراکسیون میراث فرهنگی ، گردشگری و مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دولت و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باید برای بهبودی زیرساخت‌ها و هم‌چنین کاهش هزینه‌های سفر تدابیری جدی اتخاذ کنند؛ زیرا توجه به حوزه گردشگری داخلی می‌تواند باعث پویایی جامعه و از جهتی دیگر ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای دولت شود. /

پایان پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار