کد خبر : 62549
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399- 56: 18

ادعای رئیس شورای شهر رشت:

وعده های شهرداری رشت تا پایان شورای پنجم عملی خواهد شد

وعده های شهرداری رشت تا پایان شورای پنجم عملی خواهد شد

تاکید به تکمیل کارهای باقی‌مانده شورای پنجم از مباحث مطرح شده در جلسه امروز شورای شهر رشت بود.

به گزارش گیلانستان، تاکید به تکمیل کارهای باقی‌مانده شورای پنجم در آخرین‌ ماه‌های عمر این شورا و ضرورت اهتمام و توجه دولت به رفع مشکلات مردم از جمله مباحث مطرح شده در صد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت بود که ظهر امروز برگزار شد.

رئیس شورای شهر رشت در این جلسه ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر به مردم شریف ایران و گیلان اظهار داشت: به‌زودی وارد چهل و سومین سال پیروزی انقلاب می‌شویم؛ انقلابی که باعث حذف نظام پهلوی شد و پس از پیروزی انقلاب نیز حدود ۶۰ هزار مستشار خارجی از این کشور خارج شدند.

احمد رمضانپور نرگسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، “استقلال” در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را به‌دنبال داشت افزود: پیش از انقلاب، انتقاد از رژیم پهلوی جرم محسوب می‌شد به همین‌خاطر رژیم پهلوی، امام خمینی(ره) را تبعید و رهبر معظم انقلاب را نیز سال‌ها به زندان فرستاد.

رئیس شورای شهر رشت با ابراز اینکه مردم ما به دنبال آزادی بیان و حذف شکنجه‌ها بودند تصریح کرد: رژیم پهلوی دارای شکنجه‌گاه‌های خاص بود و در عین حال فساد نیز آشکارا همه‌جا را فراگرفته بود.

وی دستیابی به استقلال، آزادی، استقرار جمهوری اسلامی و حفظ ارزش‌های اسلامی را جزو اهداف انقلاب برشمرد و گفت: در این مسیر تلاش‌ها، شهادت‌ها و مبارزات بسیاری را شاهد بودیم لذا اگر امروز اهداف انقلاب را در نظر بگیریم و براساس آن عمل کنیم بسیاری از مسائل و مشکلات حل خواهد شد.

رمضانپور نرگسی با بیان اینکه دولت‌های ما باید وظایف شرعی‌شان را انجام دهند تصریح کرد: بعد از گذشت ۴۲ سال از عمر انقلاب، پسندیده نیست که جوانان ما دغدغه اشتغال و مردم مشکلات معیشتی داشته باشند و این تورم، گرانی‌ها، معضلات و مشکلات پسندیده و مطابق انقلابی نیست که در تثبیت آن انسان‌های بزرگ و عارف جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به اینکه شورای پنجم نیز آخرین ماه‌های عمر خود را طی می‌کند افزود: چهار سال از عمر شورا به اتمام رسید و آنچه که می‌ماند عملکرد و نگاه ماست لذا اگر خدا را در گفتار، نگاه و اظهاراتمان در نظر بگیریم بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود و مابقی عمر شورا را باید با توکل به خدا و توسل به اهل‌بیت(ع) سپری و کارهای باقی‌مانده را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار