کد خبر : 18782
تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1396- 46: 10

وقتی ائمه جمعه محافظه‌کار باشند، مردم هم به سمت رسانه‌های ضد انقلاب برای بیان مشکلاتشان رو می‌آورند!

وقتی ائمه جمعه محافظه‌کار باشند، مردم هم به سمت رسانه‌های ضد انقلاب برای بیان مشکلاتشان رو می‌آورند!

آقایان ائمه جمعه باید روحیه انقلابی گری خود را با محافظه کاری که بعضاً گریبانگیرش شده اند تعویض کنند.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، محسن محمد زاده پیرامون انتشار خبر حمایت قاطع رهبر معظم انقلاب از اشعار میثم مطیعی در مصلی تهران طی یادداشتی نوشت:

بعد از ماجرایی که گذشت در مصلی تهران خیلی ها زبان به نطق گشودند و در تقبیح اشعار انقلابی مداح جوان و مومن، رسانه های زنجیره ای شان را بسیج کردند و به جریان حق گو تاختند.

اینگونه شلوغ کاری های سیاسی و برخورد های قهرانه که علیه دلسوزان عدالت خواه انقلابی علی الخصوص جوانان مومن حزب اللهی در تربیون های رسمی صورت میگرد حاکی از ضعف و ناکارآمدی تریبون های نماز جمعه ست.

اوایل انقلاب این شور و حرارت تریبون های نماز جمعه جلوی بسیاری از انحرافات و فسادهایی که در ساختار اداری نظام صورت میگرفت را در نطفه خفه می کرد. فی الحال ائمه جمعه هوای صف اولی ها را دارند تا صف های آخری را .

امام جمعه ای که برای صف اولی ها خطبه بخواند، صف آخری ها را از دست می دهد و دیگر حرف مردم زده نمی شود.

آقایان ائمه جمعه باید روحیه انقلابی گری خود را با محافظه کاری که بعضاً گریبانگیرش شده اند تعویض کنند، متاسفانه حضرت آقا یک تنه جورِ همه را باید بکشند و شور و حرارت انقلابی مردم در خطبه های ولی فقیه کاملاً مشهود است .

یکی از دلایل موثر اعتماد مردم ولو همین مقدار اندک به رسانه های ضد انقلاب علی الخصوص آمدنیوز و رادیو گیلان این است که از تریبون هایی که درد و مشکلات مردم انعکاس داده می شد دیگر حرف مردم را تکرار نکرده و فریاد نمی زنند و به صف اولی ها خوش هستند.

درد مستضعفین و پابرهنگان اگر از تریبون نماز جمعه به گوش مردم نرسد و رویکرد انقلابی مانند اوایل انقلاب محور قرار نگیرد رسانه های ضد انقلابی که دشمن اصلی ملت و نظام اسلامی هستند، هر روز خود را حافظ منافع درد کشیده معرفی میکنند و به کشور ضربه می زنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسن نژاد جمعه , ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

جناب آقای محمد زاده باکمال پوزش باید عرض کنم وقتی برخی از امامان جمعه دفتر وبیت شان را فساد احاطه کرده و هزاران نقطه ضعف دارند ویا وقتی فیلم […] به نمایش گداشته میشود….وقتی بجای کار فرهنگی دنبال ساختگان سا ی هستند…..وقتی مصالح و نفع خود وفرزندان و اطرافیان خود را بر مصالح جامعه ترجیح میدهند توقع دارید در رابطه با صف آخری ها حرف بزنند…..گذشت آن زمانی که آن سان گذشت…..یک آقای مظلوم چون نقطه ضعفی ندارد فریاد بر می آورد وتشویق میکند….کسانی که ده ها وصدها وشاید هزاران مشکل عدیده دارند حتما برای رضایت صف اولی ها حرف میزند…

رفتن به نوار ابزار